رئیس فدراسیون شطرنج کشور:

گیلان مهد شطرنج ایران است

رئیس فدراسیون شطرنج کشور با اشاره به اینکه گیلان مهد شطرنج ایران است، گفت: برگزاری چند دوره مسابقات جام کاسپین با دعوت از اساتید بزرگ شطرنج دنیا که در نوع خود بی‌نظیر بوده است؛ گیلان را در زمینه برگزاری رقابت‌های شطرنج زبانزد کرده است.

گیلان مهد شطرنج ایران است

به گزارش هشت‌دی، حسن تأمینی در مراسم افتتاح نوزدهمین فستیوال بین‌المللی شطرنج دریای کاسپین «جام رشت» اظهار کرد: استان گیلان یکی از استان‌های با پتانسیل بالا در رشته ورزشی شطرنج است که استعدادهای درخشانی را نیز به کشور معرفی کرده است و از این‌رو برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج در این استان و شهر رشت می‌تواند گام‌های موثری در جهت رشد و گسترش این ورزش داشته باشد.

وی در ادامه افزود: از نمایندگان گیلان، استاندار و متولیان ورزشی استان درخواست می‌کنم که از شطرنج گیلان حمایت‌های بیشتری را داشته باشند.

رئیس فدراسیون شطرنج کشور با اشازه به اینکه برگزاری چند دوره مسابقات جام کاسپین با دعوت از اساتید بزرگ شطرنج دنیا که در نوع خود بی‌نظیر بوده است گیلان را در زمینه برگزاری رقابت‌های شطرنج زبانزد کرده است، خاطرنشان کرد: به نوعی مهد شطرنج ایران را استان گیلان می‌دانند و این امر یک جایگاه قوی و مثبت برای گیلان محسوب می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه