نماینده ولی فقیه در گیلان:

مردم غیور گیلان با صلابت پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایستاده‌اند

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان علیه کشورمان ایران، گفت: در راهپیمایی ۲۲بهمن، مردم برای بار هزارم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند و با صلابت پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی می‌ایستند.

مردم غیور گیلان با صلابت پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایستاده‌اند

به گزارش هشت‌دی آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه رشت با اشاره توطئه‌های شوم دشمنان علیه این کشور و نظام اظهار کرد: حتی از آنانی که انقلاب را قبول ندارند می‌خواهیم بخاطر کشور، فردا در راهپیمایی شرکت کنند.

وی افزود: کوران و کران بدانند فردا در راهپیمایی ۲۲بهمن، مردم برای بار هزارم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند و با صلابت پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی می‌ایستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه همواره محاسبات دشمن به یمن اتحاد و انسجام و پشتیبانی این مردم غلط از آب درآمده است، تصریح کرد: دشمن همچنان که در طول بیش از ۴ دهه گذشته دائم انواع توطئه ها را علیه این کشور و نظام انجام داده و هربار ناکام ماندند، باز هم به فتنه‌گری خود ادامه داده و دست بر نمی‌دارند .

آیت‌الله فلاحتی بیان کرد: آنان بعد از همه توطئه‌ها و ناکامی‌ها در اغتشاشات اخیر هدفشان نقاط قوت کشور بود وگرنه تورم، افزایش قیمت، گرانی و گاه برخی مشکلات مدیریتی در همه جای دنیا هست.

امام جمعه رشت گفت: شعارهای اغتشاشات بر علیه دین، رهبری نظام و باورهای ملت بود و اینبار هم شکست خوردند و باید از حرکت هوشمندانه و هم‌آوایی قوای سه گانه، بسیج، سپاه، مردم، سخنرانی‌های مقام معظم رهبری و عفو عمومی ایشان در فرو خفتن اغتشاشات قدردانی کرد.

آیت‌الله فلاحتی، عفو عمومی رهبر معظم انقلاب اسلامی را حکیمانه، مهربانانه، پدرانه و پیامبرگونه توصیف کرد.

خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه تصریح کرد: امروز سردمداران استکبار، آرامش را از دنیا سلب می‌کنند و زندگی مدرن که باید بشریت را از ورطه سقوط نجات می‌داد به گونه‌ای رقم زدند که متاسفانه انسان را به سمت گودالی عمیق رهنمون می‌شود؛ حال آنکه تنها ایمان است که آرامش‌بخش است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به عادی‌سازی روابط مصر و عربستان با رژیم غاصب و جعلی اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد از طریق گازرسانی به این کشورها اهداف شوم خود را دنبال کند که تیرش به سنگ خواهد خورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه