بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت فرارسیدن۲۲ بهمن:

یوم الله ۲۲ بهمن یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران است.

یوم الله ۲۲ بهمن یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران است

به گزارش هشت‌دی محمدرضا احمدی رئیس مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: 

دهه مبارک فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم‌الشأن حضرت امام خمینی (ره) و جان‌فشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است.

نهضت امام خمینی به‌عنوان یک تجربه نوین، سرآغاز بیداری در برابر ستمگران و موجب قطع ید استکبار جهانی به سردمداری آمریکای تجاوزکار از ایران اسلامی بود و انقلاب اسلامی ایران، فروغ امید و گرمی حیات را به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و تجربه‌ای تازه از حکومت دینی توأم با ارزش‌هایی مانند عدالت، استقلال، آزادی و مردم‌سالاری دینی را به بشریت عرضه کرد؛ لذا با عنایت به حساسیت شرایط امروز و اهمیت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال و نیز فرمایشات اخیر رهبر حکیم انقلاب مقام معظم رهبری در ۱۹ بهمن، دیدار با پرسنل نیروی هوایی و تأکیدات معظم له، مبنی بر اتحاد و هوشیاری مردم در مقابل دشمنان که تلاش می‌کنند نظام جمهوری اسلامی را به‌زانو در آورند، لازم است که بار دیگر، با تاسی به فرمایشات آن حضرت، اتحاد ناگسستنی خود را در صحنه راهپیمایی، به نمایش بگذاریم تا همانند ۴۴ سال گذشته، موجبات یاس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را فراهم کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه