همزمان با دهه فجر پیروزی انقلاب و به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان؛

مسابقه فرهنگی از متن «بیانیه گام دوم انقلاب» ویژه مسئولین گیلان برگزار می‌شود

مسابقه فرهنگی از متن «بیانیه گام دوم انقلاب» ویژه مسئولین استانی با مروری بر مهمترین بخش‌های این بیانیه تاریخی از سوی رهبر معظم انقلاب در گیلان برگزار می‌شود.

مسابقه فرهنگی از متن «بیانیه گام دوم انقلاب» ویژه مسئولین گیلان برگزار می‌شود

به گزارش هشت‌دی همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مسابقه فرهنگی از متن «بیانیه گام دوم انقلاب» ویژه مسئولین استان گیلان با مروری بر مهمترین بخش های این بیانیه تاریخی ازسوی رهبر معظم انقلاب از امروز سه شنبه (۱۸بهمن) و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این مسابقه فرهنگی که باهدف مرور و تبیین بیانیه تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوعات و مسائل مهم کشور و به ابتکار اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با ارسال پیامکی حاوی لینک صفحه مجازی مسابقه به نشانی yun.ir/qwy4j8  به کلیه مسئولین استانی شامل مسئولین ارشد استانی، نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌ها، شهرداران، بخشداران و رؤسای ادارات برگزار می‌شود، علاقمندان تا پایان بهمن‌ماه سال جاری ضمن پاسخگویی به ۱۵ سؤال منتخب، در این رویداد فرهنگی شرکت می‌کنند.

گفتنی است طبق اعلام دبیرخانه برگزاری این رویداد فرهنگی، از برگزیدگان مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» ویژه مسئولین استانی گیلان همزمان با روز ۱۷ اسفندماه و سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ولادت باسعادت حضرت قائم (عج) تقدیر و لوح یادبود این مسابقه به ایشان اهدا خواهد شد.

بیانیهٔ «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان که به‌مثابه منشوری برای «دومین مرحلهٔ خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد. این گام دوم، انقلاب را «به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه) هست» نزدیک خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه