مهلت بیمه محصولات کشاورزی در گیلان تمدید شد

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان از تمدید مهلت بیمه محصولات کشاورزی در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۹ هزار نفر در گیلان برای خرید بیمه‌نامه محصولات کشاورزی خود اقدام کرده‌اند.

مهلت بیمه محصولات کشاورزی در گیلان تمدید شد

به گزارش هشت‌دی عبدالهی‌فر با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹ هزار نفر در استان برای خرید بیمه‌نامه محصولات کشاورزی خود اقدام کرده‌اند اظهار کرد: بیمه محصولات کشاورزی در گیلان تا پایان بهمن‌ماه تمدید شده است.

وی افزود: ۷۷ شرکت بیمه‌گذار و بانک کشاورزی آماده بیمه محصولات کشاورزی کشاورزان است.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان با بیان اینکه مهلت بیمه‌پذیری محصولات باغی، تنه درختان و زراعت‌های پاییزه تا پایان بهمن‌ماه تمدید شده است تصریح کرد: شالیکاران، دامداران، چایکاران و باغداران برای برخورداری از بیمه زارعی، باغی و دامی می‌توانند برای بیمه محصولات خود به دفاتر خدمات بیمه‌ای در شهرستان‌های مختلف گیلان یا شعب اصلی بانک کشاورزی مراجعه کنند.

عبدالهی‌فر بیان کرد: افرادی که برای نخستین‌بار برای بیمه گذاری اقدام می‌کنند باید کپی شناسنامه، کارت ملی، مدارک مربوط به زمین کشاورزی، چایکاری و سایر محصولات باغی، مدارک مربوط به دامداری برای دامداران یا زنبورداری برای زنبورداران را به همراه داشته باشند.

وی همچنین افزود: افرادی که سال‌های گذشته محصولات کشاورزی خود را بیمه کرده بودند نیازی به ارائه مدارک ندارند، چون مدارکشان در بیمه‌گذاری‌های سال قبل در دسترس است و فقط با مراجعه به دفاتر خدمات بیمه‌ای یا شعب اصلی بانک کشاورزی درخواستشان را اعلام کنند.

گیلان ۳۱۴ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد و ۳۱۷ هزار نفر از مردم استان در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه