مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس گیلان:

۱۰۲ کلاس درس جدید دهه فجر در گیلان افتتاح می‌شود

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس گیلان گفت: در دهه فجر امسال ۱۰۲ کلاس درس با زیربنای ۹۹۱۱ مترمربع و با اعتبار ۱۱۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان در سطح استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۰۲ کلاس درس جدید دهه فجر در گیلان افتتاح می‌شود

به گزارش هشت‌دی علی دقیق امروز در جریان دیدار با فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان اینکه ۱۵۹۸ کلاس درس در ۳۸۱ فضای آموزشی با زیربنای بیش از ۱۲ هزار مترمربع توسط خیرین استان گیلان ساخته شده است، اظهار کرد: طی چهار سال گذشته ۶۰ درصد فضاهای آموزشی در استان گیلان با مشارکت خیرین احداث شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه تمام پروژه‌های افتتاح شده هفته دولت امسال نیز با مشارکت خیرین ساخته شده‌اند، گفت: هم اینک بیش از ۵۰ فضای آموزشی در سطح استان گیلان با مشارکت خیرین در دست احداث است.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس گیلان از افتتاح ۱۰۲ کلاس درس با زیربنای ۹۹۱۱ مترمربع و اعتبار ۱۱۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون‌تومانی در دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: همچنین در حال حاضر ساخت ۸۳ واحد آموزشی با ۵۰۴ کلاس درس با همکاری بنیاد برکت در دست اجرا است.

 دقیق با قدردانی از مشارکت خیرین در مدرسه‌سازی، خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته در حوزه جذب و مشارکت خیرین در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی به لحاظ مبلغ عنوان دوم کشوری را کسب کرده‌ایم.

دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه زیرساختی در نهاد مهم آموزش‌ و پرورش دارد

عنایت رضایی‌پور، نیز در این دیدار خواستار توجه ویژه اداره کل نوسازی مدارس استان به تکمیل و تجهیز طرح‌ها و مراکز آموزشی شهرستان مرزنشین آستارا شد و اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های آموزشی شهرستان و توجه به مسائل و مشکلات آموزش‌ و پرورش ضروری است.

وی افزود: امیدواریم با تلاش ادارات کل آموزش‌ و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، اقدامات و اعتبارات کافی در حوزه ساخت و تجهیز مدارس نیمه‌کاره شهرستان به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار آستارا تصریح کرد: مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در حوزه زیرساختی و آموزشی برای مدارس در نظر گرفته شده است تا دانش آموزان عزیز بتوانند از این خدمات آموزشی استفاده بهینه را داشته باشند.

رضایی‌پور با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه زیرساختی در نهاد مهم آموزش‌ و پرورش دارد، گفت: پروژه‌های این شهرستان در حوزه آموزشی، سه مدرسه در حال ساخت است که شامل دو مدرسه در روستای سیبلی و یک مدرسه در روستای لمیرمحله عنبران است که در هفته دولت سال آینده مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه