فرمانده انتظامی سیاهکل خبر داد:

پلمب محل فروش سیگار قاچاق در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: بیش از هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان کشف و این مغازه پلمب شد.

پلمب محل فروش سیگار قاچاق در سیاهکل

به گزارش هشت‌دی، حسین امیدخواه با بیان اینکه پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، یکی از مصادیق بارز فساد اقتصادی است و مبارزه با این معضل مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، اظهار کرد: اثر سوء قاچاق و احتکار کالا موجب اخلال در نظم اقتصادی، تضعیف تولید داخلی و کاهش اشتغال می‌شود.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فروش سیگار قاچاق توسط متصدیان یک واحد صنفی در شهرستان سیاهکل و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات لازم در این زمینه و احراز صحت موضوع با هماهنگی قضائی از این واحد صنفی بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از کشف هزار و ۲۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از این مغازه خبر داد و با اشاره به پلمب این واحد صنفی تصریح کرد: در این راستا متهمان ۳۵ و ۵۷ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع یا برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه