فرمانده انتظامی شهرستان رشت مطرح کرد:

انهدام باند سارقان در خشکبیجار

فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: اعضای باند ۳نفره سارقان سابقه‌دار کابل برق و اماکن خصوصی در بخش خشکبیجار دستگیر شدند.

انهدام باند سارقان در خشکبیجار

به گزارش هشت‌دی، محمود حافظی پیشگیری از وقوع سرقت‌، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی عنوان و اظهار کرد: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.

وی در ادامه با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق و اماکن خصوصی در سطح شهرستان رشت، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت مشخص شد این سرقت‌ها توسط یک باند ۳ نفره صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت به شناسایی هویت اعضای این باند توسط ماموران انتظامی بخش خشکبیجار با شگردهای فنی و پلیسی اشاره و تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی سارقان در عملیات‌های جداگانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها، ۴۰ کیلوگرم کابل برق، ۱۱۰ عدد خاموت و یک عدد پمب آب سرقتی و ۴ عدد قیچی سیم‌بر کشف شد.

حافظی از اعتراف سارقان سابقه‌دار به ۸ فقره سرقت کابل برق و اماکن خصوصی خبر داد و بیان کرد: سارقان ۲۱، ۲۳ و ۳۶ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست ضمن توجه به هشدارهای انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه