گردشگران تا عادی‌شدن شرایط جوی به گیلان سفر نکنند

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان با بیان اینکه فعلاً در استان شرایط میزبانی شایسته از هم‌وطنان وجود ندارد، گفت: گردشگران جهت مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا زمان عادی‌شدن شرایط از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

گردشگران تا عادی‌شدن شرایط جوی به گیلان سفر نکنند

به گزارش هشت‌دی ولی جهانی در گفتگو با خبرنگاران در بیان اینکه باتوجه‌به شرایط پیش‌آمده جوی شرایط میزبانی شایسته از هم‌وطنان در استان گیلان وجود ندارد، اظهار کرد: گردشگران جهت مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا زمان عادی‌شدن شرایط از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

وی از گردشگران خواست باتوجه‌به کاهش شدید دمای هوا در اکثر نقاط کشور و افزایش مصرف گاز و لزوم مدیریت وضعیت موجود به گیلان سفر نکنند و گفت: فعلاً در استان گیلان شرایط میزبانی شایسته از هم‌وطنان وجود ندارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، اضافه کرد: مسافران جهت مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا زمان عادی‌شدن شرایط از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

جهانی همچنین در خصوص تخفیف سفرهای زمستانی افزود: این تسهیلات بعد از عبور از موج سرما و امکان میزبانی شایسته متعاقباً در قالب طرح تخفیف صفر اعلام می‌شود و جای نگرانی نیست.

وی خطاب به مدیران تأسیسات گردشگری استان نیز اظهار کرد: باتوجه‌به بحران انرژی و افت شدید فشار گاز به دلیل برودت هوا همچنان در مصرف گاز و برق و آب صرفه‌جویی کرده و نسبت به اختصاص سوخت جایگزین، تعطیلی فضاهای پرمصرف و غیرضروری از جمله استخرها و فضاهای آبی، تجمیع رستوران‌ها در یک مجموعه و تمرکز اتاق‌ها و غیرفعال‌سازی سایر طبقات اقدام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه