جشنواره بزرگداشت مقام مادر و روز زن در رشت

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تجلیل از ورزشکاران، مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای ورزشکار مدافع حرم و امنیت گیلان دوشنبه ۲۶دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) رشت برگزار می‌شود.

جشنواره بزرگداشت مقام مادر و روز زن در رشت

به گزارش هشت دی،جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای اولین بار با نگاهی متفاوت سعی بر تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای ورزشکار مدافع حرم و امنیت گیلان داریم.

وی افزود: به همین مناسبت دوشنبه ۲۶ دی ساعت ۱۰ صبح از ۲۲ نفر از ورزشکاران، مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و همسران و مادران شهدای مدافع حرم و امنیت گیلان در سالن نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام ( ره ) رشت تجلیل و قدردانی خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: در این مراسم ضمن تجلیل، مراسم شاد و مفرحی را برای بانوان هیاتهای ورزشی برگزار خواهیم کرد. جا دارد از معاونت ورزش بانوان، ورزش قهرمانی، شهرداری و شورای شهر رشت، هیات ورزشهای همگانی گیلان، تربیت بدنی و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان، بابت برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی کنم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه