مدارس و دانشگاه‌های گیلان غیرحضوری شد/ کاهش ساعت کاری ادارات

قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد: مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می‌یابد.

مدارس و دانشگاه‌های گیلان غیرحضوری شد/ کاهش ساعت کاری ادارات

به گزارش هشت‌دی  بر اساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و دستور استاندار گیلان، این اقدام در راستای مدیریت مصرف گاز در استان باتوجه‌به برودت هوا و ضرورت صرفه‌جویی در این زمینه انجام شده و طبق آن تمامی مراکز آموزش عالی؛ دانشگاه‌های سراسری، آزاد اسلامی، پیام‌نور، غیرانتفاعی‌ها و دیگر مؤسسات آموزش عالی مشمول اعمال این مصوبه هستند.

در این مصوبه تأکید شده است که صرفاً امتحانات پایه‌های نهم (داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم مدارس که به‌صورت سراسری است، به قوت خود باقی است و رأس ساعت مقرر برگزار می‌شود. سایر امتحانات داخلی با تصمیم مسئولان دانشگاه‌ها و شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

در این راستا شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش‌رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک‌های عامل موظف‌اند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

به‌منظور پایش عملکرد دستگاه‌ها و نهادها به مفاد این اطلاعیه، تیم‌های بازرسی قرارگاه جهادی شرکت گاز تشکیل و تخلفات احتمالی گزارش می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه