مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد:

قطع گاز ۱۹۰ اداره گیلان به‌دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف

مدیرعامل شرکت گاز گیلان، گفت: از ۱۵ آذر امسال تاکنون شرکت گاز بیش از پنج هزار پایش را از سطح ادارات استان انجام داده و گاز ۱۹۰ اداره را هم به علت عدم رعایت مصرف بهینه قطع کرده است.

قطع گاز ۱۹۰ اداره گیلان به‌دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف

به گزارش ۸دی،عیسی جمال نیکویی در برنامه خبری آخرین وضعیت شبکه گاز استان گیلان را تشریح کرد و اظهار کرد: با توجه به شدت سرمای هوا در استان گیلان، پیش‌بینی می‌شود مصرف گاز خانگی در گیلان افزایش پیدا کند.

با بیان اینکه برای تداوم گازرسانی به بخش خانگی گاز صنایع و کارخانجات استان قطع میشود افزود: از همه مشترکان خانگی گاز در استان گیلان انتظار داریم در مدیریت مصرف گاز اهتمام بورزند تا با صرفه‌جویی از قطع گاز کارخانجات جلوگیری به عمل آید.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن اشاره به وضعیت ناترازی تولید و مصرف گاز در استان گیلان تصریح کرد: دمای استاندارد محیط منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه و در محیط اداری تا ۱۸ درجه است که تقاضا داریم توسط مشترکان رعایت شود.

جمال نیکویی اضافه کرد: از ۱۵ آذر امسال تاکنون شرکت گاز گیلان بیش از پنج هزار پایش را از سطح ادارات استان انجام داده و حدودا گاز ۱۹۰ اداره را هم به علت عدم رعایت مصرف بهینه قطع کرده است.

وی یادآور شد: شرکت گاز علاوه بر ادارات پرمصرف، به خانه‌هایی که گاز زیادی مصرف می‌کردند هم سر زده و گاز آنها را برای پایداری شبکه توزیع قطع کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه