فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد: 

دیدار بسیجیان با ۳۰۰ خانواده معزز شهدا در رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، گفت: رزمایش تکریم از مادران و همسران شهدا به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین (س) در رشت برگزار شد.

دیدار بسیجیان با ۳۰۰ خانواده معزز شهدا در رشت

محمد نیک فطرت فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در گفتگو با هشت‌دی، اظهار کرد: رزمایش تکریم از مادران و همسران شهدا به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) در رشت برگزار شد.

وی افزود: روز وفات حضرت ام البنین(س) که خود همسر و مادر شهید است به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا انتخاب شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: امروز بر همه ما لازم است تا راه شهدا را ادامه دهیم و مادران و همسران نیز همچون حضرت ام البنین(س) طی طریق نمایند.

سرهنگ نیک فطرت: به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) سپاه ناحیه مرکزی رشت توسط پاسداران و بسیجیان خود رزمایش تکریم از مادران و همسران شهدا را برگزار کرد.

وی گفت: ما پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت و حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان رشت با انجام این رزمایش، میثاقی دوباره با شهدا بستیم و تا آخرین قطره خون در مسیر هدایتگری های رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت می کنیم و خدمتگزار مردم در تحقق تمدن نوین اسلامی خواهیم بود.

وی افزود در این رزمایش آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت حضور داشتند و در پایان از ۳۰۰ مادر و همسر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه