ثروت سعودی‌ها باعث بسته شدن چشم و گوششان شده است/ حضور چشمگیر جوانان در کرسی های آزاد اندیشی

معاون نهاد رهبری دانشگاه آزاد گیلان با اشاره به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه های آزاد گیلان، گفت: حضور جوانان و فعالیت هایشان در این برنامه ها بسیار چشمگیر است و لذت خاصی به ما می دهد.

ثروت سعودی‌ها باعث بسته شدن چشم و گوششان شده است/ حضور چشمگیر جوانان در کرسی های آزاد اندیشی

حجت الاسلام و المسلمین قاسم قاسمی در گفتگو با خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه هشت دی نیوز، با اشاره به تهاجمات فرهنگی غرب و دشمن علیه جوانان و دانشجویان ایرانی اظهار کرد: دانشگاه ها باید با برنامه ریزی های اساسی و برداشتن گام های موثر، جهت تعالی و پیشرفت جوانان فعالیت کنند.

ورود علما و روحانیون در مجامع دانشگاهی از ضروریات است

معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان به لزوم ارتباط گیری و محبت به جوانان اشاره نمود و با تاکید بر اینکه می توان به جوانان اعتماد کرد، افزود: امروزه ورود علما و روحانیون در مجامع دانشگاهی و علمی برای پاسخگویی به شبهات از ضروریات می باشد.

حجت الاسلام قاسمی اولین قدم کار فرهنگی برای یک روحانی را ارتباط با جوانان دانست و ابراز نمود: زیرساخت توسعه جامعه بحث فرهنگ است؛ چرا که طبق فرمایش حضرت امام خمینی(ره)، انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است.

حضور و فعالیت چشمگیر جوانان در کرسی های آزاد اندیشی

وی با اشاره به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه های آزاد گیلان، خاطرنشان کرد: حضور جوانان و فعالیت هایشان در این برنامه ها بسیار چشمگیر است و لذت خاصی به ما می دهد.

 ghasemi (2)

معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد گیلان در ادامه با بیان اینکه وجود ولایت فقیه در کشور، مانع بزرگی برای استکبار جهت دست یابی به اهداف شومشان است افزود: اندیشمندان غربی امروزه پذیرفته اند که مکتب شیعه را نمی توان شکست داد و همچنین تضعیف کردن نماد شیعی در ایران، برای غرب بسیار مهم است.

رمز موفقیت ایران در عرصه های مختلف، تکیه به ولایت فقیه است

وی با اشاره به قدرت های نظامی و پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: ما همیشه به استقلال فکر کرده و می کنیم و رمز موفقیت ایران در عرصه های مختلف، تکیه به ولایت فقیه است.

ثروت و پول سعودی‌ها باعث بسته شدن چشم و گوششان شده است

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به تجاوز نظامی عربستان سعودی در یمن گفت: سعودی ها یکسری اعراب شکم باره و زن باره ای هستند که ثروت و پولشان باعث بسته شدن چشم و گوششان شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جنگ نفتی عربستان علیه ایران در سال ۹۳ ، افزود: وهابیت کارش این است که اسلام را خشن و ناکارآمد نشان دهد.

معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد گیلان گسترش تفکر جمهوری اسلامی ایران در جهان را دلیل عصبانیت عربستان دانست و تأکید کرد: جنگ ناجوانمردانه به یمن نشانگر خوی استکبار ستیزی آنان است.

وی در خصوص مذاکرات ۵ + ۱ با ایران خاطرنشان کرد: در این مذاکرات شش کشور بزرگ مبهوت قدرت ایران اسلامی شده اند.

ghasemi (1)

دانشجویان حتما نامه حضرت آقا به جوانان اروپایی را با دقت بخوانند

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا اذعان داشت : از جوانان و دانشجویان خواهش می کنم که این نامه را حتما یک بار و با دقت کامل مطالعه کنند. حضرت آقا اصلا نگاه سیاسی در این پیام نداشتند.

معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد گیلان افزود: اگر مطالعات جوانان ما در زمینه اسلام بیشتر شود به راحتی می توانند پاسخگوی شبهات ماهواره ها باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه بیان کرد: کشوری هستیم که ۳۷ سال در تحریم به سر می بریم و با بحران های مختلف اقتصادی، بیکاری، مالی و … مواجه شده ایم ولی یقینا با درایت رهبر معظم انقلاب و انجام اقتصاد مقاومتی از همه مشکلات گذر می کنیم.

۸ دی نیوز نهایت تلاشش را برای انقلاب و نظام انجام می دهد

حجت الاسلام قاسمی در پایان به سفر اخیر رئیس جمهور به گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم به دنبال این سفر، شاهد رفع مشکلات و بیکاری های جوانان استان باشیم.

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از اخبار و مطالب پایگاه خبری تحلیلی هشت دی نیوز، خاطرنشان کرد: ۸ دی نیوز نهایت تلاشش را برای انقلاب و نظام انجام می دهد و همواره به دنبال گسترش ارزشهای اسلام و پیشرفت فرهنگی جامعه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه