تجمع پرشور جامعه ورزشکاران گیلان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی+ تصاویر

به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، قهرمانان، ورزشکاران، مربیان داوران، پیشکسوتان، مسئولین ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد جوانان و بسیج ورزشکاران گیلان تجمع و راهپیمایی کردند.

تجمع پرشور جامعه ورزشکاران گیلان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی+ تصاویر

به گزارش ۸دی، به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از قهرمانان، ورزشکاران، مربیان داوران، پیشکسوتان، مسئولین ورزشی، سازمان های مردم نهاد جوانان و بسیج ورزشکاران با تجمع در سبزه میدان، از آنجا تا میدان شهدای ذهاب (شهرداری رشت) محل مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی در گیلان، راهپیمایی کردند.

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تقدیر و تشکر از حضور جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان به عنوان یکی از اقشار جامعه که با تمام وجود دوستدار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند، اظهار کرد: حاج قاسم از مردم و دوستدار مردم بود و مردم از پیر و جوان واقشار مختلف، آن شهید بزرگوار را قلبا دوست دارند،راه و مکتبش را ادامه خواهند داد و در مراسمش حضور پرشور و گسترده داشتند.

وی افزود: در این مراسم قهرمانان نامی و برجسته ای چون امیر رضا معصومی قهرمان کشتی جهان و پدرش فردین معصومی، مودبی و….از قهرمانان جهانی بدنسازی، مسعود محرابی از مربیان تیم ملی وزنه برداری، فاطمه قاسمی از مدال آوران کاراته جهان، فرهاد رحیمی از قهرمانان کبدی دنیا حضور داشتند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه