مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان؛

راه “حاج قاسم” راه روشن و در مسیر سعادت انسانی است

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با بیان اینکه راه حاج قاسم سلیمانی راه روشن و در مسیر سعادت انسانی امتداد دارد، گفت: این شهید والامقام حاصل تربیت در مکتب اسلام است.

راه “حاج قاسم” راه روشن و در مسیر سعادت انسانی است

به گزارش ۸دی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در ویژه برنامه “جان فدا” که به همت کتابخانه‌های عمومی استان و بسیج کارمندان در سالن اجتماعات شاهد و ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در رشت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره عالم جلیل القدر حضرت آیت الله مرحوم مصباح یزدی اظهار کرد: این عالم فرزانه خدمات شایانی انقلاب و جامعه مسلمین ارائه کرد، وی یکی از یاران صدیق امام خمینی و رهبر فرزانه انقلاب بود.

وی با تسلیت و تبریک شهادت مظلومانه سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی افزود: آن شهید والامقام را حاصل تربیت در مکتب اسلام دانست که معنویت، عقلانیت و اخلاص از شاخصه های اصلی سیره وی بود.

ناصر تقوی دوری از منیت و منفعت طلبی را از ویژگی های رفتاری حاج قاسم سلیمانی عنوان و بیان کرد: همواره از این دو خصیصه دوری می کرد و خود را در خدمت مردم و اهداف انقلاب می دانست.

این مسئول با بیان اینکه راه حاج قاسم سلیمانی راه روشن و در مسیر سعادت انسانی امتداد دارد، همگان را به مطالعه وصیت نامه این شهید والامقام دعوت و به خوانش بخشی از این وصیت نامه پرداخت.

تقوی با معرفی کتاب از چیزی نمی ترسیدم خاطرات خودنوشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حضار در این همایش را به مطالعه کتاب و نیز دیگر آثار مربوط به این شهید و شهدای اسلام دعوت کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه