فرماندار تالش در جلسه شورای کمیته برنامه‌ریزی شهرستان؛

تالش نیازمند توجه مدیران استانی در محرومیت‌زدایی است/ بهره‌برداری از روشنایی حوزه استحفاظی شهرستان

فرماندار تالش با اشاره به اینکه انتظار مردم و مسئولان این شهرستان توسعه متوازن است، گفت: حجم کمبودها و نواقص زیرساختی در این شهرستان به گونه‌ای است که در زیرساخت‌ها وضعیت تالش نسبت به دیگر شهرستان‌ها پایین‌تر است و ماشین‌آلات دستگاه‌ها جوابگوی شهرستان نیست.

تالش نیازمند توجه مدیران استانی در محرومیت‌زدایی است/ بهره‌برداری از روشنایی حوزه استحفاظی شهرستان

به گزارش ۸دی، جلسه شورای کمیته برنامه ریزی تالش با محوریت آمایش سرزمینی طرح توسعه این شهرستان امروز به ریاست مهندس کیا عاشوری فرماندار تالش و با حضور کاووسی رئیس سازمان برنامه و بودجه و نیک فهم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد.

فرماندار تالش با اشاره به جذب ۶۸ میلیارد تومانی اعتبارات طرح‌های عمرانی شهرستان در سال گذشته، از اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان برای طرح‌های تالش خبر داد و اظهار کرد: این میزان اعتبار اختصاص یافته در حوزه های عمرانی شهرستات استفاده می‌گردد.

وی با تاکید بر نگاه ویژه سازمان برنامه بودجه بر وجود ظرفیت گردشگری در شهرستان تالش جهت گسترش این ظرفیت در سطح شهرستان افزود: تکمیل زیرساخت های شهرستان  نقشی مهم در جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال دارد. با توجه به رویکرد دولت مبنی بر کار جهادی و میدانی همه دستگاه ها موظف به پیگیری مصوبه ها هستند تا کار اجرا با وقفه مواجه نشود.

کیا عاشوری بیان کرد: حجم کمبودها و نواقص زیرساختی در این شهرستان به گونه‌ای است که در  زیرساخت ها وضعیت تالش نسبت به دیگر شهرستان ها پایین‌تر است و ماشین آلات دستگاه‌ها جوابگوی شهرستان نیست، انتظار مردم و مسئولان این شهرستان توسعه متوازن است. هرچند که تاکنون کارهای بی شماری در جهت رونق بخشی به این شهر صورت گرفته ولی به هیچ وجه کافی نیست و می بایست دولت در این زمینه کارهای بیشتری انجام دهد.

این مسئول در ادامه از اجرای پروژه روشنایی در حوزه استحفاظی تالش خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با جذب اعتبار خوب تا ۱۵روز دیگر مورد بهره برداری  قرار می‌گیرد. پروژه های عمرانی بویژه پل امید، کمربندی تالش، پل داخل شهر اسالم، سد لاستیکی از مهمترین پروژه هایی است در سطح شهرستان باید اجرایی و تسریع گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه