کشف ۱۲ قبضه سلاح‌ غیرمجاز در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در شهرستان صومعه‌سرا خبر داد و گفت: افرادی که بخواهند نظم و آرامش شهروندان را خدشه‌دار کنند با برخورد قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

کشف ۱۲ قبضه سلاح‌ غیرمجاز در صومعه‌سرا

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان به برخورد قاطع پلیس با عاملان تهیه، فروش و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز اشاره و اظهار کرد: امنیت خط قرمز مجموعه انتظامی است و افرادی که بخواهند نظم و آرامش شهروندان را خدشه‌دار کنند با برخورد قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با هدف پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان صومعه‌سرا به مرحله اجرا درآمد، افزود: در این طرح، ۱۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد. ۱۰ متهم در این راستا پس از تشکیل پرونده به همراه سلاح‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار “عزیزاله ملکی” در پایان با تاکید بر اینکه قطعا وجود سلاح‌های غیرمجاز و قابلیت دسترسی برخی افراد به آنها زمینه‌ساز ناامنی برای عموم افراد جامعه خواهد شد از مردم خواست برای حفظ و ارتقاء هرچه بیشتر امنیت در جامعه، هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه