آیت الله فلاحتی:

موفقیت زنان ایرانی در مجامع بین‌المللی همچون استخوان در گلوی استکبار جهانی است

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به سلب عضویت ایران از کمیسیون مقام زن توسط سازمان ملل گفت: زنان ایرانی با قدرت در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی پیش می‌روند و این موفقیت زنان ایرانی در مجامع بین‌المللی و سکوهای برتر جهانی همچون استخوان در گلوی استکبار جهانی است اما آمریکایی‌ها و یدک‌کشان آنان معتقدند حقوق زن در ایران رعایت نمی‌شود چراکه حقوق زن در نگاه غربی‌ها بهره‌کشی جنسی و ابزاری است. 

موفقیت زنان ایرانی در مجامع بین‌المللی همچون استخوان در گلوی استکبار جهانی است

به گزارش ۸دی، امام‌جمعه رشت امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان در مصلی این شهر با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه در هفته پیش‌رو، اظهار کرد: در سایه انقلاب اسلامی این دو مرکز علمی با هم همکاری کردند به گونه‌ای که امروز این ۲ مرکز دو بال تعالی انقلاب اسلامی بوده و دشمنان به این باور رسیده‌اند که این دو مرکز علمی جز تعالی ایران اسلامی به چیزی نمی‌اندیشند.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر پرچم آمریکا را دولت آلمان به دست گرفته است، افزود: آمریکایی‌ها آلمان را عددی حساب نمی‌کنند اما در اغتشاشات اخیر پرچم مبارزه با ملت ایران را آلمانی‌ها به دست گرفتند چراکه عده‌ای از ضد انقلاب‌ها در آلمان که حتی بین خود نیز اختلاف داشتند رهبری اغتشاشات را به دست آنان دادند.

آیت‌الله رسول فلاحتی با بیان اینکه آلمان برای ملت ایران نقشه‌کشی کرد اما ۲۵ نفر که فکر کودتا داشتند را در خانه‌هایشان دستگیر کردند، گفت: آلمان که تحمل ۲۵ نفر مخالف آن هم در خانه‌هایشان را نداشت، اما آموزش اغتشاش در ایران، سلاح به دست گرفتن و کشتن مردم بی‌گناه و نیروهای انتظامی را در دستور کار قرار دادند.

خطیب گیلانی با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین، که زمستان سختی را پیش روی آلمان قرار داده، برای فرافکنی از این فلاکت، بیان کرد: دو ماه قبل روزنامه گاردین نوشته بود که مدعیان حقوق بشر بیش از ۲۲۲ کودک را از پناهندگان عراقی و دیگر کشورهای جنگ‌زده گرفته در قفس انداخته و بردند و از سرنوشت این کودکان توسط این آدم‌ربایان هیچ اطلاعی نیست.

وی با اشاره به سلب عضویت ایران از کمیسیون مقام زن توسط سازمان ملل، تصریح کرد: زنان ایرانی با قدرت در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی و اجتماعی پیش می‌روند اما آمریکایی‌ها و یدک کشان آنان معتقدند حقوق زن در ایران رعایت نمی‌شود چراکه حقوق زن در نگاه غربی‌ها بهره‌کشی جنسی و ابزاری است.

امام جمعه رشت با اشاره اینکه بیشترین زندانی زن در آمریکا ثبت شده، در صورتی که ادعای رعایت حقوق زنان را در پیش گرفته است، بیان کرد: در نگاه غربی‌ها زن یعنی کالا و تعرض جنسی به زن را آزاد میدانند چرا که هرساله به هزاران زن در ایالت متحده تجاوز جنسی صورت میگیرد صدای کسی هم بیرون نمی‌‌آید.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه مجامع مدعی حقوق بشر در مقابل بی‌توجهی عربستان به جایگاه زنان سکوت اختیار کرده چراکه عربستان گاو شیرده آنان است، اضافه کرد: ما یقین داریم حقوق زن در جایگاه ایران ابزاری شده برای دنیای استکباری، چرا که آمریکا برای دشمنی با ایرانیان، بیش از هزار و ۸۰۰ تحریم علیه ملت ایران داشته که متوجه کودکان و زنان می‌شود آنگاه مدعی نگرانی برای حقوق زنان است.

وی با اشاره به موفقیت زنان ایرانی در مجامع بین‌المللی و سکوهای برتر جهانی در رشته‌های مختلف علمی، ورزشی که همچون استخوان در گلوی استکبار جهانی است، گفت: در یک سال فقط ۳۰ زن توسط گلوله پلیس در آمریکا کشته می‌شود آنگاه از رعایت حقوق زنان در ایران سخن می‌گویند.

فلاحتی با بیان اینکه در نشست با جوانان و بسیجیان طرح های مطرح شده که اگر محقق شود، شاهد تحول خوبی خواهیم بود، عنوان کرد: مشکلات وجود دارد، تورم موجود را نادیده نمی‌گیریم و امیدواریم برطرف شود اما این مشکل برای همه کشورها متحمل شده و ایران نسبت به آن‌ها تورم کمتری دارد که البته انتظار میرود با تلاش مسئولین به حداقل رسیده و بر طرف شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به طرح برخی از جوانان که درصدد بهره‌مندی از کاه و کلش و تبدیل به کالا تلاش می‌کنند که تحولات خوبی همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در دیدار با مهندسین کشاورزی نیز طرح‌های خوبی مطرح شد تا با صرفه‌جویی در مصرف آب و تحول در کشاورزی سنتی شاهد شکوفایی کشاورزی در آینده نزدیک باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه