اندیشه استاد رحمدل الگوبرداری شده از تفکر شهید مطهری بود

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تشابهات موجود بین شیوه و اسلوب اندیشه استاد رحمدل با استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: استاد مطهری الگوی مرحوم رحمدل بود و این الگو پذیری در آثار وی نمایان است.

اندیشه استاد رحمدل الگوبرداری شده از تفکر شهید مطهری بود

به گزارش  هشت دی نیوز به نقل از دیارباران، حجت الاسلام عزت الله معتمد در مراسم بزرگداشت غلامرضا رحمدل با معرفی شخصیت آن مرحوم به عنوان مجاهد بسیجی و اندیشمند فرزانه با پیوند زدن بین علم و معرفت زیر سایه تهذیب، اظهار کرد: ایشان زیر سایه همین پیوند در ابعاد مدیریتی، علمی و پژوهشی به عرصه های معرفتی و پژوهشی اندیشمندانه وارد شد.

وی با اشاره به تشابهات موجود بین شیوه و اسلوب اندیشه استاد رحمدل با استاد شهید مرتضی مطهری در بیان ابعاد مشترک اندیشه این دو، گفت: استاد مطهری الگوی مرحوم رحمدل بود و این الگو پذیری در آثار وی نمایان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با معرفی استاد شهید مطهری از منظر نگاه آیت الله بها الدینی به عنوان «اعجوبه عرفان» با توصیف این استاد شهید به آیت عرفان، بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز در وصف شهید مطهری ایشان را بنای فکری انقلاب اسلامی برشمرد.

وی افزود: فلاسفه عرب و اندیشمندان جهان اسلام تکریم غیر قابل وصفی برای استاد مطهری قائل هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه جامعه علمی، فرهیختگان و دانشگاهیان نیاز جدی به کارکرد ها و اصول اندیشه شهید مرتضی مطهری دارند، اظهار کرد: شهید مطهری در فضای دین گریزی طاغوت ایمان دینی را برای جوانان به ارمغان آورد و در برابر فرد مبارزه نکرد بلکه برابر اندیشه های انحرافی پرچم ایستادگی بردوش داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه