عدم موفقیت در انتقال مرغ فاقدمجوز در تالش

فرمانده انتظامی تالش گفت: ۶۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان در این شهرستان کشف شد.

عدم موفقیت در انتقال مرغ فاقدمجوز در تالش

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اشاره به اینکه بسیاری از بیماری‌های خطرناک و قابل سرایت به انسان می‌تواند از طریق دام و طیور فاقد مجوز انتقال پیدا کند، اظهار کرد: حمل دام و طیور باید با اخذ مجوز‌های لازم انجام شود. در پی دریافت گزارشی مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل مرغ زنده فاقد مجوز در محور مواصلاتی “آستارا – تالش”، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه واحد‌های گشتی نسبت به کنترل محور مواصلاتی اقدام و ضمن مشاهده و شناسایی خودرو مورد نظر آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۶۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت به وزن تقریبی یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم کشف شد.

سرهنگ “محمد رستمی” از تحویل طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی خبر داد و بیان کرد: در این رابطه متهم ۲۶ ساله با تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه