کشف ۴۰۰ متر کابل برق در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان سابقه‌دار با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: از محل دستگیری سارقان، ۴۰۰ متر کابل برق سرقتی کشف شد.

کشف ۴۰۰ متر کابل برق در لنگرود

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود نقش مردم در پیشگیری از وقوع سرقت را بسیار مهم قلمداد و اظهار کرد: در این زمینه توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس می‌تواند از وقوع بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری کند.

وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت از منزل، کابل برق و اماکن خصوصی در سطح شهرستان لنگرود و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌ها، رد یک باند ۳ نفره سارقان را پیدا کردند.

سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” با بیان اینکه پس از شناسایی هویت سارقان این افراد با هماهنگی قضائی طی ۲ عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند، تصریح کرد: از مخفیگاه این افراد، ۴۰۰ متر کابل برق و تعدادی لوازم ساختمانی سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی از اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت کابل برق، ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از منزل خبر داد و گفت: سارقان ۳۱، ۳۶ و ۴۲ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ سرخوش‌پور در پایان با اعلام اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای ارتقاء احساس امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه