دپو ۷ تن چوب قاچاق در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف ۷ تن چوب جنگلی قاچاق در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

دپو ۷ تن چوب قاچاق در آستانه‌اشرفیه

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است، اظهار کرد: از بین رفتن منابع طبیعی ضرر جبران‌ناپذیری را به محیط زندگی وارد می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبر دپو چوب‌ قاچاق توسط افرادی داخل حیاط یک باب منزل مسکونی واقع در روستای خلشای پایین، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پاسگاه انتظامی کیسم با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هما‌‌‌هنگی قضائی به محل‎‌ مورد نظر اعزام شدند. در بازرسی از این مکان، ۷ تن چوب جنگلی قاچاق کشف و در این راستا متهمان ۳۳ و ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ “سید مهدی نجفی‌پور” با اعلام اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۳۸۵ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه همگانی عنوان کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه