آیت الله فلاحتی:

میرزا کوچک جنگلی حق بزرگی بر گردن جامعه ایران دارد

امام جمعه رشت به سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی نیز اشاره و گفت: این روحانی مبارز حق بزرگی بر گردن جامعه ایران دارد و کسی باور نمی‌کرد که این مرد بزرگ بتواند در دوران خفقان قیام کند و شاهکار عظیمی از خود بر جای بگذارد.

میرزا کوچک جنگلی حق بزرگی بر گردن جامعه ایران دارد

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت در مصلی این شهر عنوان کرد: هر روز شاهد رشد قیمت کالاهای مختلف هستیم که فشار مضاعفی بر مردم وارد کرده و هم اینک افزایش قیمت اجناس برای قشر زیادی از مردم مشکل ایجاد کرده است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به ۱۶ آذرماه روز دانشجو هم گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا به امروز پیشرفتهای شگرفی در حوزه های مختلف را داشتیم که بخشی زیادی از آن مرهون تلاش دانشجویان و جوانان نخبه این سرزمین است که در صنایع گوناگون با دست توانمند خود فن‌آوری‌های جدید را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امروز دشمنان ما نیز به این باور رسیدند که دانشجویان ما از علم و توانایی، هوش و استعداد بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل با توطئه‌های مختلف می کوشند که دانشجویان ما را از مسیر علم و دانش دور کنند.

آیت‌الله فلاحتی در ادامه به سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی نیز اشاره و بیان کرد: این روحانی مبارز حق بزرگی بر گردن جامعه ایران دارد و کسی باور نمی‌کرد که این مرد بزرگ بتواند در دوران خفقان قیام کند و شاهکار عظیمی از خود بر جای بگذارد.

امام جمعه رشت ادامه داد: هم اینک نیز دشمنان ما که در راس آن آمریکا قرار دارد، توطئه‌های مختلفی را برای نابودی جمهوری اسلامی تدارک می‌بینند اما متاسفانه برخی از رجال داخلی همچنان خواهان مذاکره با آمریکا هستند و در دولت گذشته مشاهده کردیم که به استکبار جهانی باج دادیم و سر میز مذاکره نشستیم.

آیت‌الله فلاحتی اضافه کرد: این در حالی است که غنی‌سازی ما از ۲۰ درصد به ۳.۸ درصد کاهش یافت و آب سنگین اراک را بلوکه کردند اما به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند و در نقطه مقابل نیز تحریمهای ظالمانه بیشتری را برای ایران اسلامی وضع کردند اما امروز شاهدیم که آنان عقب نشینی کردند اما همچنان برخی در داخل کشور همچنان به آمریکا اعتماد دارند و خواهان مذاکره با این کشور هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه