فرمانده سپاه قدس گیلان: صدای ناکامی و شکست دشمن شنیده می شود

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در بخش های مختلف و ناکامی دشمن در مقابل این نظام، گفت: صدای ناکامی و شکست دشمن در فتنه های اخیر شنیده می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان: صدای ناکامی و شکست دشمن شنیده می شود

به گزارش ۸دی،سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست مداحان، صدای انقلاب اسلامی و جایگاه مداحان در عرصه جهاد تبیین در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان، اظهار کرد: فتنه اخیر جنگ جهانی ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی است که به پیروزی حق می انجامد.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال نفاق و درگیری داخلی است، افزود: طراحی دشمن این بوده است با استفاده از نقاط ضعف ها و چالش های موجود در جامعه، مردم را به جان هم بیاندازد.

طراحی دشمن استفاده از نقطه ضعف ها است

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در بخش های مختلف و ناکامی دشمن در مقابل این نظام، بیان کرد: صدای ناکامی و شکست دشمن در فتنه های اخیر شنیده می شود.

سردار عبدالله پور، ایران هراسی را یکی از حربه های دشمن برشمرد و اضافه کرد: دشمن تجزیه، نفاق و دو دستگی در ایران را باید با خود به گور ببرد.

نظام آموزشی با چالش ها و ضعف هایی روبرو است

وی با اشاره به ضعف های آموزشی در سنوات گذشته، افزود: نظام آموزشی با چالش ها و ضعف های زیادی روبرو است که مبنای آگاهی بخشی و آموزشی را تحت تاثیر قرار داده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برخورداری سرمایه انسانی، پشتوانه مردمی و وجود رهبری فرزانه انقلاب، بیان کرد: دشمن از هدایت های رهبری معظم انقلاب و پشتوانه و حمایت های مردمی این انقلاب غافل شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه