جزئیات حمله تروریستی در ایذه+ فیلم و عکس شهید ۹ ساله‌

به دنبال فراخوان ضدانقلاب در شهر ایذه اغتشاشگران با نیروهای انتظامی درگیر شدند و در همین حین گروهی مسلح که سوار بر موتور سیکلت بودند با سوء استفاده از التهاب ایجاد شده با اسلحه‌های کلاش به سمت مردم و پلیس تیراندازی کردند و آنها را به رگبار بستند.

جزئیات حمله تروریستی در ایذه+ فیلم و عکس شهید ۹ ساله‌

به گزارش ۸دی، به دنبال حمله تروریستی تعدادی موتور سوار به مردم و حافظان امنیت در ایذه تاکنون پنج نفر شهید و برخی مصدوم شده‌اند.

پیرو فراخوان‌های روزهای اخیر برای برگزاری تجمع اعتراضی، ساعت ۱۹ چهارشنبه شب ۲۵ آبان ماه، افرادی به صورت پراکنده و در دسته‌های ۴۰ تا ۵۰ نفره در برخی نقاط شهر به ویژه در چهارراه هلال احمر تجمع کرده و ضمن سردادن شعارهای هنجارشکنانه اقدام به سنگ پراکنی به عوامل انتظامی کرده و متعاقباً عوامل حاضر در صحنه با شلیک گاز اشک آور نسبت به متفرق کردن تجمع کنندگان اقدام کردند.

اولین ویدیو از صدای حمله تروریستی در شهر ایذه

در حاشیه همین تجمع‌ها، راکبان ۲ دستگاه موتورسیکلت در اقدامی تروریستی با سلاح جنگی کلاش ضمن تیراندازی به مأموران حافظ امنیت موجب شهید و مجروح شدن حدود ۱۰ نفر شده که حال برخی مصدومان وخیم است.

نیروهای هلال احمر و اورژانس بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و مجروحان حادثه را به مراکز درمانی منتقل کردند.

در حال حاضر بیمارستان شهدای ایذه شاهد تجمع خانواده‌ها و بستگان این افراد و نیروهای نظامی است

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان هم اعلام کرد: در این حادثه پنج نفر شهید و ۱۰ نفر مجروح شده‌اند. در بین شهدا یک دختر خردسال، یک خانم و سه مرد وجود دارد.

ولی الله حیاتی افزود: حال برخی از مصدومین وخیم اعلام شده است و اقدامات لازم جهت شناسایی دستگیری تروریست‌ها در حال انجام است.

اسامی ۵ شهید حادثه تروریستی ایذه؛

رضا شریعتی ۲۱ ساله، کیان پیرفلک ۹ ساله، اشرف نیک‌پور ۴۵ ساله و دو آقای جوان مجهول‌الهویه از شهدای حادثه تروریستی ایذه هستند.

علی مولایی ۲۳ ساله و علی محمدی ۶۰ ساله از مجروحان این حادثه به بیمارستان اهواز منتقل شده‌اند.

تصویری از کیان پیرفلک کودک ۹ ساله‌ای که در حمله تروریستی ایذه به شهادت رسید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه