مراسم تشییع شهید مدافع امنیت در لاهیجان برگزار می شود + جزییات

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به شهادت شهید “حمید پور نوروز” دومین نیروی بسیجی مدافع امنیت در استان گیلان گفت: آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۱۰ صبح فردا از مقابل سپاه ناحیه لاهیجان تشییع و سپس در زادگاهش به خاک آرامیده می‌شود.

مراسم تشییع شهید مدافع امنیت در لاهیجان برگزار می شود + جزییات

به گزارش ۸دی،سرهنگ احمدرضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای بسیجی همواره خود را حافظ تأمین امنیت جامعه در برهه‌های مختلف می‌دانند، اظهار کرد: بسیج و نیروهای بسیجی بدون هیچگونه چشم داشتی در تمامی بحران‌ها در کنار کردم بوده و در راه ایجاد امنیت در جامعه همواره از جان خود مایه گذاشته است.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار بسیج در ایجاد امنیت استان گیلان در ۴۴ روز گذشته گفت: از اولین روز ایجاد آشوب در کشور، اغتشاشگران سعی در ایجاد ناامنی در این استان را داشتند ولی نیروهای بسیجی به طور شبانه‌روزی در کنار مردم بوده و اجازه ناامنی به اغتشاشگران را نداده و در همین راه برخی‌ از بسیجیان شهید شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به شهادت دومین نیروی بسیجی مدافع امنیت در استان گیلان بیان کرد: شهید بسیجی‌ مدافع امنیت حمید پورنوروز که یکی از نیروهای مدافع حرم هم بوده است، در روز پنجشنبه با ضربات چاقو توسط عده‌ای از اغتشاشگران در شهر لاهیجان به درجه رفیع شهادت رسید.

منشوری از تشییع پیکر پاک شهید بسیجی‌ مدافع امنیت حمید پورنوروز در شهر لاهیجان خبر داد و افزود: آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۱۰ صبح فردا از مقابل سپاه ناحیه لاهیجان تشییع و سپس در زادگاهش به خاک آرامیده می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه