“حجت الاسلام جلالی” امام جمعه صومعه سرا شد

در شورای اداری شهرستان صومعه سرا حجت الاسلام “حمیدرضا جلالی” به عنوان امام جمعه جدید شهرستان صومعه‌سرا معرفی شد.

“حجت الاسلام جلالی” امام جمعه صومعه سرا شد

به گزارش ۸دی،در جلسه شورای اداری صومعه سرا، حجت الاسلام حمیدرضا جلالی از سوی شورای عالی سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه جدید شهرستان صومعه سرا معرفی و از تلاش و زحمات ۴ ساله حجت الاسلام راشدی امام جمعه سابق قدردانی شد.

حجت الاسلام عادلی مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه نماز جمعه ثمره خون شهدا و یادگار امام راحل است گفت: هم اکنون در ۳۵ شهر استان گیلان نماز جمعه برگزار می‌شود و وحدت و یکپارچگی حفظ ارزش‌های اسلامی از مهمترین اهداف برنامه نماز جمعه است.

وی افزود: ائمه جمعه باید از صاحب نظران، اساتید دانشگاهها، شخصیت‌های متدین و دینی در برنامه نویسی و برنامه ریزی سالانه ستاد نمازجمعه استفاده کنند و در جذب جوانان و نوجوانان برای حضور در برنامه‌های دینی و نماز‌های جماعت و جمعه تلاش کنند.

مهدی صفاتی فرماندار صومعه سرا نیز در این نشست به نقش همه مسئولان برای خدمت بی منت به مردم گفت: ائمه جمعه و مسئولان باید در بین مردم باشند و از نزدیک مشکلات مردم را شناسایی و در رفع آن بکوشند.

وی افزود: هر مسئول و کارمند باید مسئولیتش را به خوبی انجام دهد و رضایت مردم را جلب نماید که رضایت مردم رضایت خدارا به همراه دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه