فرمانده سپاه قدس گیلان:

“حمزه عزیز” با خونش حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را اثبات کرد

فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی شهادت بسیجی مدافع امنیت “حمزه علی نژاد” را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است: “جوانان این مرز و بوم برای چندمین بار نشان دادند که حافظ نظامی هستند که خون هزاران شهید آن را تعالی داد، آری حمزه عزیزمان ملکوتی شد و با خونش حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را اثبات کرد”.

“حمزه عزیز” با خونش حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را اثبات کرد

به گزارش ۸دی،سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی شهادت بسیجی مدافع امنیت “حمزه علی نژاد” را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

شهادت حمره علینژاد این مدافع امنیت بسیجی به دست جاهلیت آمریکایی و فتنه گران و معاندان نظام اسلامی، ریشه مستحکم درخت انقلاب اسلامی را بار دیگر آبیاری کرد.

جوانان این مرز و بوم برای چندمین بار نشان دادند که حافظ نظامی هستند که خون هزاران شهید آن را تعالی داد، آری حمزه عزیزمان ملکوتی شد و با خونش حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را اثبات کرد و بدون شک خداوند برای این شهید گرانقدر عالی ترین مقام را عنایت ورزید.

حمزه جان شهادتت مبارک و رضوان و جنات نعیم و ضیافت نبوی و علوی نصیبتان باد.

شهادت تو نشان داد به کوردلان و مختومان قلوب که اولا قاتلان تو و اغتشاشگران جامعه، دست نشاندگان استکبارند و ثانیا نشان داد که بسیجیان، همیشه مدافع امنیت انقلاب و مردم عزیز هستند و غیرت انقلابی دارند.

خداوند به خانواده به ویژه فرزند سه ساله و همسر داغدارت و نیز همه بستگان و دوستانت صبر جمیل و اجر جزیل عنایت کند.

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه