فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

اهمیت نقش رسانه در جنگ ترکیبی دشمن/ هدف سوریه سازی ایران و کشتار جمعی مسلمین است

سرهنگ محمد نیک‌فطرت فرمانده جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت در مراسم معارفه، گفت: دشمن با یک جنگ ترکیبی وارد شده و با بمباران رسانه‌ای سعی دارد اذهان عمومی را به آینده جمهوری نا امید کند.

اهمیت نقش رسانه در جنگ ترکیبی دشمن/ هدف سوریه سازی ایران و کشتار جمعی مسلمین است

به گزارش هشت دی، سرهنگ محمد نیک‌فطرت فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در مراسم معارفه با بیان اینکه بسیج تبلور ایستادگی در برابر استکبار است، اظهار کرد: بسیج و لشکر ۲۰ میلیونی آن در تمامی بحران‌ها در کنار مردم، انقلاب و مستضعفین بوده و از هیچ تلاشی برای حفظ این انقلاب دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به نقش فضای مجازی در ایجاد آشوبات اخیر در کشور گفت: دشمن با یک جنگ ترکیبی وارد شده و با بمباران رسانه‌ای سعی دارد اذهان عمومی را به آینده جمهوری نا امید کند.

سرهنگ نیک فطرت افزود: انعکاس اخبار کوتاه و بمباران رسانه‌ای کشور از رسانه‌های بیگانه برای تشویش اذهان عمومی به طوری که برخی شهرها را در حال سقوط اعلام کردند نشانگر اهمیت رسانه در جنگ ترکیبی است.

وی با بیان اینکه دشمنان در اهتزاز یافتن پرچم خود نیز دعوا دارند، گفت: هدف نهایی آنها سوریه کردن ایران و کشتار جمعی مسلمین است.

سرهنگ سید اکبر قاسمی فرمانده سابق سپاه ناحیه رشت نیز با بیان اینکه بسیج دریا و نماد وفا و ایثارگری در جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: بسیج در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده و از هیچ تلاشی برای کمک به مردم در عرصه‌های مختلف دریغ نکرده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط سپاه ناحیه رشت در دوران کرونا گفت: استان گیلان و شهرستان رشت کانون شیوع کرونا در کشور بوده و هر روزه تعداد زیادی از افراد جان خود را از دست می‌دادند ولی بسیجیان شهرستان رشت با حضور در بیمارستان‌ها کمک شایانی به کاهش این ویروس در استان گیلان کمک کردند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه مرکزی رشت طرح بیمه سلامت را یکی از طرح‌های مهم اجرا شده توسط سپاه دانست و بیان کرد: طرح بیمه سلامت جزو طرح‌های مهم بوده است که در آن تعداد زیادی از افراد فاقد بیمه شناسایی و بیمه شدند که این مهم با همت سپاه ناحیه رشت انجام شد.

قاسمی از وجود ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان رشت خبر داد و افزود: در طی این مدت جهادگران در همه مدت در کنار محرومان بوده و وجود ۱۰۰ گروه جهادی نشان دهنده همین امر است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ساخت مسکن محرومین توسط سپاه قدس گیلان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و در طی این مدت ۴۲ واحد مسکن محرومین را احداث و تحویل نیازمندان دادند که جای بسیار خوشحالی دارد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش مهمی در ایجاد آرامش در جامعه داشته و اقدامات بسیار خوبی را در طی این مدت انجام دادند، تصریح کرد: استکبار همواره سعی دارد دستاوردهای بسیج در کشور را کمرنگ جلوه دهد به همین منظور دستاوردهای بسیج برای نخستین بار در غالب طرح اسوه در استان گیلان به نمایش گذاشته شد.

قاسمی با قدردانی از زحمات خیرین در اجرای طرح رزمایش مواسات در استان گیلان بیان کرد: با کمک بسیجیان، خیرین و پایگاه‌های بسیج ۶۵ هزار بسته معیشتی در غالب هشت مرحله رزمایش کمک مومنانه در این نیازمندان توزیع شد.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ سید اکبر قاسمی قدردانی و سرهنگ محمد نیک‌فطرت به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه