رونمایی از ضریح مطهر امامزادگان سید ابراهیم و سید قاسم(ع) آستارا+ تصاویر

آئین افتتاحیه حرم و رونمایی از ضریح مطهر امامزادگان سید ابراهیم و سید قاسم(ع) آستارا امروز با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

رونمایی از ضریح مطهر امامزادگان سید ابراهیم و سید قاسم(ع) آستارا+ تصاویر

به گزارش ۸دی، با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مردم منطقه امروز ضریح جدید آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) رونمایی و بنای بازسازی شده حرم مطهر نیز افتتاح شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان در این آئین اظهار کرد: برای بهسازی و نوسازی حرم و ضریح امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان‌ اینکه حدود یکصد میلیارد ریال از این مبلغ هزینه شده از محل کمک‌های خیرین و ۶۰ میلیارد ریال از محل جمع‌آوری نذورات و اعتبارات اداره اوقاف و امور خیریه آستارا تامین شد تا این مجموعه شامل شبستان، حسینیه، هتل و مجموعه تجاری نوسازی و احداث شود، افزود: این مجموعه برای ۶۰ نفر اشتغال‌زایی کرده که در نوع خود در استان گیلان بی‌نظیر است.

حجت الاسلام ستار علیزاده با اشاره به اینکه امامزادگان و مساجد آبروی استان گیلان هستند، گفت: بقاع متبرکه پایگاه مقدس دین و انقلاب اسلامی هستند.

این مسئولبا بیان‌اینکه ۴۱۰ میلیارد ریال از سال گذشته تا امسال توسط مردم و خیرین گیلان به بقاع متبرکه استان اهدا شده است، خاطرنشان کرد: امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) آستارا به کمک خیرین و همچنین منابع دولتی نوسازی شد و از پیشرفت بسیار خوب عمرانی برخوردار است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه