دنیامالی خطاب به رئیس جمهور: نسبت به معرفی نماینده ویژه در دریای خزر تسریع کنید

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور، گفت: نسبت به معرفی نماینده ویژه در دریای خزر تسریع کنید ما نباید این فرصت مهم ایجاد شده در خزر و اوراسیا را از دست دهیم.

دنیامالی خطاب به رئیس جمهور: نسبت به معرفی نماینده ویژه در دریای خزر تسریع کنید

به گزارش ۸دی،احمد دنیامالی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: نظام مقدس بار دیگر اثبات کرد که در مقابل همه خباثت های غرب جنایتکار خم به ابرو نمی آورد و همه تلاش های مذبوحانه را خنثی می کند. قطعا پاسخ جنایتی که مرتکب شده را دریافت خواهد کرد.

جوانانی که با رسانه های معاند همراه شدند اطمینان داشته باشند که نظام این جوانان را فرزندان خود می داند و آن ها را مقابل خود نمی داند.

نظام جوانانی که با رسانه های معاند همراه شدند را فرزندان خود می داند و آن ها را در مقابل خود نمی داند

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که نظام گفتمانی و مردم سالاری دینی براساس منویات رهبری همچنان سرلوحه کشور باشد، جوانانی که با رسانه های معاند همراه شدند اطمینان داشته باشند که نظام این جوانان را فرزندان خود می داند و آن ها را مقابل خود نمی داند.

کسانی که به صورت غیر تشکیلاتی درگیر حوادث اخیر شدندخیلی زود به آغوش خانواده بازگشته اند

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براساس اطلاعاتی که داریم همه کسانی که به صورت غیر تشکیلاتی در این قائله بوده اند خیلی زود به آغوش خانواده بازگشته اند.

نباید فرصت مهم ایجاد شده در خزر و اوراسیا را از دست دهیم

دنیامالی با اشاره به مسائل حوزه انتخابیه خود خطاب به رئیس جمهور، گفت: رئیس جمهور نسبت به معرفی نماینده ویژه ریاست جمهوری در دریای خزر تسریع فرماید. ما نباید این فرصت مهم ایجاد شده در خزر و اوراسیا را از دست دهیم.

از وزارت نیرو نیز برای اهتمام ویژه نسبت به پروژه آبرسانی تالاب انزلی تشکر می کنم

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس یازدهم، اظهار کرد: در خصوص تالاب انزلی سازمان حفاظت محیط زیست و دریانوردی منطقه گیلان با توجه به تخصیص یکصد میلیارد تومان بودجه در انجام اقدامات تسریع کند. از وزارت نیرو نیز برای اهتمام ویژه نسبت به پروژه آبرسانی تالاب انزلی تشکر می کنم.

وی یادآور شد: وزارت بهداشت در خصوص طرح توسعه بیمارستان بندر انزلی با توجه به پیشرفت ۸۰ درصدی اهتمام لازم را داشته باشد، در خصوص کمربند بندر انزلی از توجه ویژه وزیر راه برای تامین منابع تشکر می کنم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه