آغاز اجرای پروژه راه روستایی زیاز، شوک و سیاخلک املش

استاندار گیلان از آغاز اجرای پروژه راه روستایی زیاز، شوک و سیاخلک  املش خبر داد و گفت: این پروژه به طول ۲۴ کیلومتر و با مشارکت نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می‌شود.

آغاز اجرای پروژه راه روستایی زیاز، شوک و سیاخلک املش

به گزارش ۸دی، استاندار گیلان امروز در آیین آغاز بکار پروژه راه روستایی زیاز، شوک و سیاخلک ارتفاعات بخش رانکوه شهرستان املش در جمع صمیمانه مردم این منطقه ضمن دیدار چهره به چهره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم تمام تلاشش را برای حل مشکلات مردم بویژه در روستاها بکار گرفته است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم نماد بارز خدمت بی منت به مردم است، افزود: رویکرد مردمی بودن دولت سیزدهم باید توسط مدیران در لایه های مختلف پیاده سازی شود تا مردم شیرینی این خدمت بی منت را بچشند.

 اسدالله عباسی با اشاره به آغاز اجرای پروژه راه روستایی زیاز، شوک و سیاخلک  املش، بیان کرد: این پروژه به طول ۲۴ کیلومتر و با مشارکت نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان انجام می شود.

این مسئول بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری مبنی خدمت صادقانه به مردم و همچنین توجه به توسعه روستاها را مورد تاکید برای همه مسئولان دانست و  بیان کرد: نگاه دولت سیزدهم توجه ویژه به توسعه روستایی است و در این خصوص هم گام های خوبی برداشته شده و در حال انجام است. نگاه توسعه مند به مناطق روستایی گیلان با تامین زیرساخت ها در بخش های مختلف  به جدیت دنبال می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به مشکل آب شرب و گاز برخی از مناطق روستایی املش، عنوان کرد: توجه به زیرساخت های روستایی اعم از راه، آب و گاز در شهرستان املش مورد تاکید دولت است و در اعتبارات سفر آقای رئیس جمهور گیلان هم دیده شده است.

عباسی خدمت بی منت دولت مردمی و انقلابی به مردم را موجب عصبانیت دشمنان دانست و بر ضرورت نگاه عملیاتی، جهادی و میدانی توسعه مند به مناطق روستایی استان تاکید کرد و با اشاره به چالش های بسیار زیاد دولت سیزدهم در ابتدای راهِ خدمت رسانی در بخش های مختلف، گفت: مشکلات، چالش ها و نارسایی های به جا مانده از دولت قبل سبب نشد تا اراده مصمم دولت سیزدهم برای خدمت رسانی کاسته شود بلکه شبانه روز تلاش کردیم تا عقب ماندگی ها و مشکلات را در حد تتوان جبران کنیم.

وی با اشاره به اقتصاد نابه سامان و بیمار کشور در سنوات گذشته، اضافه کرد: رئیس جهمور برای مردمی سازی اقتصاد کشور و سامان بخشی این حوزه حساس و مهم، آبرویشان را گذاشتند. تمام تلاش مجموعه استانداری و دستگاه های خدمات رسان گیلان در سال زراعی جاری، کاهش تنش های آبی و رفع مشکلات آب کشاورزان بود.

این مسئول با اشاره به خدمات نظام مقدس اسلامی در بخش های مختلف، بیان کرد: فقط نباید قسمت خالی لیوان را دید بلکه اقدامات و کارهای صورت گرفته را هم باید مد نظر قرار داد.

وی با اشاره به مشکلات و چالش های زیرساختی در مناطق روستایی، افزود: نگاه جهادی و انقلابی به حل مشکلات از سوی مدیران راهگشای بسیاری از مشکلات است.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت در حل مسائل اقتصادی و معیشتی مصمم است، گفت: با رایزنی های دیپلماسی و خنثی سازی تحریم های ظالمانه و همچنین جراحی اقتصادی که در حال انجام است به زودی مشکلات اشتغال و مسائل اقتصادی و معیشتی حل می شود.

عباسی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، این اتفاقات را ناشی از تنگ نظری های دشمن نسبت به موفقیت های روزافزون نظام اسلامی دانست و بیان کرد: اغتشاشات اخیر که از سوی رسانه های دشمن مدیریت و هدایت می شود نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی در بخش های مختلف است. دشمن تلاش می کند با راه انداختن تنش های داخلی، حواسمان را نسبت به توسعه و پیشرفت، به سمت حواشی پرت کنند اما سخت در اشتباه هستند.

عباسی با اشاره کاهش چشم گیر خاموشی ها در گیلان خاطرنشان کرد: با مدیریت و اقدامات خوبی که صورت گرفت مردم در تابستان امسال یک ساعت خاموشی برق نداشتند و این روند باید استمرار داشته باشد. از فرمانداران و بخشداران می‌خواهیم تا در بین مردم در مناطق روستایی و شهری حضور پیدا کرده و از نزدیک مشکلاتشان را بررسی و حل کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه