بازگشت بیش از ۳۵ میلیارد ریال ارز به بیت المال با حکم تعزیرات حکومتی گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از عدم ایفای تعهدات ارزی یک شرکت بازرگانی خبر داد و گفت: شعبه رسیدگی کننده علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی، متهم را به استرداد ۳۵ میلیارد و ۶۸۸ میلیون و ۴۰۹ هزار و ۳۲۰ ریال به بیت المال محکوم کرد.

بازگشت بیش از ۳۵ میلیارد ریال ارز به بیت المال با حکم تعزیرات حکومتی گیلان

به گزارش ۸دی،مرتضی امینی در گفتگویی اعلام کرد: یک شرکت بازرگانی که مبلغ بیش از ۸۸۳ هزارو ۸۱۴ یوآن (ارز چین) را به منظور واردات کالا به کشور دریافت کرده بود، به علت عدم ایفای تعهدات ارزی محکوم شد.

وی ادامه داد: یکی از بانک های استان گیلان که تامین کننده ارز این شرکت بود، طی شکایتی اعلام کرده که شرکت مذکور علی رغم دریافت ارز دولتی به تعهد خود در این خصوص عمل نکرده و طبق گزارش گمرک هیچ کالایی را وارد کشور نکرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به رسیدگی به پرونده این شرکت در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی استان افزود: این فرد به تعزیرات حکومتی گیلان احضار و تحقیقاتی پیرامون پرونده انجام شد که نهایتا تخلف متهم در عدم ایفای تعهدات ارزی محرز اعلام گردید.

امینی از بازگشت ارز مذکور به بیت المال با حکم تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد و گفت: شعبه رسیدگی کننده علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی، متهم را به استرداد ۳۵ میلیارد و ۶۸۸ میلیون و ۴۰۹ هزار و ۳۲۰ ریال به بیت المال محکوم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه