سردار عبدالله‌پور: عاملین اصلی آشوب‌های اخیر در گیلان شناسایی شدند

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شناسایی لیدرهای آشوب در استان گفت: با افرادی که در آشوب‌های اخیر فریب خورده بودند برخورد ارشادی می‌شود ولی قانون و قوه قضاییه با عاملان اصلی اغتشاش در کشور و استان گیلان که باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم شده است هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت.

سردار عبدالله‌پور: عاملین اصلی آشوب‌های اخیر در گیلان شناسایی شدند

به گزارش ۸دی، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در حاشیه عیادت از مجروحین اغتشاشات اخیر استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آشوب‌های اخیر کشور یکی از برنامه‌های استکبار برای ایجاد ناامنی در کشور است، اظهار کرد: استکبار و رسانه‌های معاند با سو استفاده از فوت مهسا امینی سعی و با ایجاد اغتشاش سعی در ایجاد نا‌امنی در کشور و برخی از استان‌ها را داشتند که این امر نشان می‌دهد دشمن لحظه‌ای برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیکار نمی‌نشیند.

وی با اشاره به رفتار داعش‌گونه برخی از آشوب‌‌گران در اغتشاشات اخیر کشور افزود: صف مردم از اغتشاشگران جدا است زیرا برخی از آشوب‌گران با تخریب آمبولانس، اتوبوس انتقال خون، مساجد، بانک‌ها و اموال مردن خسارت زیادی را به استان و کشور وارد کردند که باید پاسخگوی رفتار خود باشند.

سردار محمد عبدالله‌پور با ابراز تاسف از مجروحیت تعدادی از ماموران نیروی انتظامی و بسجی‌‌ها در اغتشاشات اخیر گیلان بیان کرد: در چند روز گذشته متاسفانه برخی از نیروهای انتظامی و بسیجی با ضربات چاقو مجروح شده و دچار شکستگی به دلیل برخورد و پرتاب سنگ شدند.

این مقام مسئول از تلاش‌ برای دستگیری عاملین و لیدرهای آشوب‌های اخیر گیلان خبر داد و افزود: با تلاش‌های نیروی‌های امنیتی، انتظامی و بسیجی برخی از آشوب‌گران بازداشت و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر لیدرهای آشوب در گیلان ادامه دارد و دستگاه قضائی هم به شدت با این افراد برخورد می‌کند.

وی با اشاره به شناسایی دیگر لیدرهای آشوب در گیلان بیان کرد: از مردم درخواست دارم در صورت داشتن اطلاعاتی از لیدرهای آشوبات اخیر در گیلان اطلاعات را در اختیار نیروهای امنیتی قرار دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم برای حفظ نظام جمهوری اسلامی از هیج تلاشی دریغ نمی‌کنند، تصریح کرد: مردم و جوانان گیلانی در تمامی شهرستان‌های این استان در مقابله با اغتشاشگران و با انزجار خود از آشوب‌گران نشان دادن از هیچ چیزی برای حفظ این نظام مقدس دریغ نکرده و حتی از جان خود هم می‌گذرند.

این مقام مسئول بیان کرد: افرادی در آشوب‌های اخیر فریب خورده بودند با آنان برخورد سلبی می‌شود ولی قانون و قوه قضاییه با عاملان اصلی اغتشاش در کشور و استان گیلان که باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم شده است هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت.

عبدالله‌پور با قدردانی از زحمات کادر درمان در اغتشاشات اخیر گیلان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران خود را حامی مردم و انقلاب دانسته و امروز هم آمدیم تا با عیادت از مجروحین اغتشاشات اخیر گیلان از آخرین روند درمان آنها آگاه شویم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه