تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون رشت در محکومیت هتک حرمت به مقدسات

جمعی از روحانیون رشتی در محکومیت اقدامات اغتشاشگران در هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم، آتش زدن مساجد و بی حرمتی به بانوان محجبه رشت و تخریب اموال عمومی در مسجد آیت الله شفتی تجمع کردند.

تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون رشت در محکومیت هتک حرمت به مقدسات

به گزارش ۸دی،در این مراسم حجت الاسلام صفر قربانپور امام جمعه موقت رشت با محکوم کردن حرکت مذبوحانه دشمنان قسم خورده ایران و وطن فروشان داخلی در حتک حرمت به مقدسات و آتش زدن مساجد و بی‌حرمتی بانوان محجبه رشت گفت: رسانه‌های معاند با سو استفاده از فضای بی در و پیکر مجازی کشور نسبت به مقدسات کشور بی حرمتی کردند و باید پاسخگوی این جنایتشان باشند.

وی افزود: بدون شک این حرکت خفاش گونه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی همچون دیگر طرح‌ها و توطئه‌های آنان محکوم و منجر به شکست خواهد شد و طومار دشمنان منطقه و جهان در هم پیچید خواهد شد.

حجت الاسلام قربانپور با اشاره به سخنرانی شجاعانه رییس جمهور کشورمان در سازمان ملل متحد در خصوص بی عدالت خواندن دولت آمریکا و صدور دستور به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی این سخنرانی را از صلابت و قدرت الهی ایران اسلامی در سرزمین کفر دانست و تصریح کرد: به فضل الهی دوران حاکمیت استکبار با هوشیاری و بصیرت مثال زدنی مردم همیشه در صحنه رو به افول خواهد بود و فریب خوردگان داخلی رسوا خواهند شد و عبرتی برای آیندگان و دشمنان قسم خورده انقلاب خواهند شد.

در پایان این تجمع روحانیون رشت با صدور بیانیه‌ای از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و قوه قضاییه خواستار اشد مجازات برای مزدوران فریب خورده داخلی شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه