فعال سیاسی اجتماعی گیلان در نشست تبیینی حوادث اخیر:

بخشی از جامعه ما شبه مدرن شده که عجین به سرمایه داری است/ اغتشاشات اخیر کشور محصول جنبش اجتماعی نوین 

“مجتبی قنبردوست” فعال سیاسی اجتماعی گیلان بیان اینکه اغتشاشات اخیر کشور محصول جنبش اجتماعی نوین است و رهبر و لیدر ندارد اما خواص آن جریان اصلاحات، سلبریتی ها و اپوزوسیون هستند گفت: بخشی از جامعه ما شبه مدرن شده که عجین به سرمایه داری است اما به تبعیض و فقر نیز اعتراض دارد و یا کارهای مذهبی انجام می‌دهد اما به حجاب جامعه کار ندارد و یا نگاه سکولار دارد و ضد داعش است اما با جبهه مقاومت ارتباطی ندارد.

بخشی از جامعه ما شبه مدرن شده که عجین به سرمایه داری است/ اغتشاشات اخیر کشور محصول جنبش اجتماعی نوین 

به گزارش خبرنگار هشت دی، “مجتبی قنبردوست” پیش از ظهر شنبه در نشست تبیینی رسانه ای تحلیل حوادث اخیر در سالن اجتماعات بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه از زاویه نگاه نظام و حاکمیت بی حجابی حرام اجتماعی است و به خانواده و جامعه آسیب می زند اظهار کرد: باید با این آسیب اجتماعی برخورد شود.

پلیس جز به قانونی بودن یا نبودن مسئله به موضوع دیگری وارد نمی شود

این فعال سیاسی اجتماعی گیلان با طرح این پرسش که کدام مسئله حجاب برخورد پلیسی ندارد افزود: استدلال پلیس این است که صرفا با مسئله حقوقی حجاب کار دارد و آنجایی که جرم انگاری شده و پلیس جز به قانونی بودن یا نبودن مسئله به چیز دیگری کار ندارد.

وی تصریح کرد: ارزیابی که از پلیس در آشوب می شود این است که کمتر برخورد فیزیکی کند در حالیکه آشوب‌های اخیر از خط قرمزهای پلیس عبور کرده است و پلیس نیاز به حمایت قضایی و قوانین حمایتی دارد و تضعیف پلیس مساوی با تصعیف امنیت جامعه است.

قنبردوست با بیان اینکه در منظومه فکری رهبری در گام دوم انقلاب، آرمان گرایی همراه با واقع بینی مطرح شده است بیان کرد: بخشی از جامعه ما شبه مدرن شده که عجین به سرمایه داری است اما به تبعیض و فقر نیز اعتراض دارد و یا کارهای مذهبی انجام می‌دهد اما به حجاب جامعه کار ندارد و یا نگاه سکولار دارد و ضد داعش است اما با جبهه مقاومت ارتباطی ندارد؛ این جامعه به واسطه انفجار عنصر رسانه شکل گرفته است و یکی از محوری ترین بخش های جنگ شناختی است.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر کشور محصول جنبش اجتماعی نوین است عنوان کرد: این جنبش ها رهبر و لیدر ندارد اما خواص آن جریان اصلاحات، سلبریتی ها و اپوزوسیون هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه