بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به‌ مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به‌ مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به‌ مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش ۸دی،بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به‌ مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به شرح زیر منتشر شد.

هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت و رشادت مردم مسلمان و انقلابی ایران در دفاع جانانه از مرزهای میهن اسلامی در هشت سال نبرد حق علیه باطل است که به عنوان سندی پر افتخار از مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی در تاریخ معاصر جهان به ثبت رسیده است. مردم آزاده و سرفراز ایران با اقتدا به رهبر فرزانه خویش حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) همچون سدی مستحکم در برابر تجاوز رژیم بعثی ایستادند و علی‌رغم پشتیبانی‌های همه جانبه ابرقدرت‌های استکباری غربی و دولت‌های خودفروخته منطقه‌، پیروز و سربلند برآمدند. جوانان برومند ایران اسلامی تا پای جان در برابر ارتش تا بن دندان مسلح رژیم متجاوز بعثی ایستادند و با جهاد در راه خداوند پرچم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برافراشته نگاه داشتند.

ملت غیور ایران با پیروزی در عملیات‌های متعدد هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های بی‌شماری را خلق کرد و خیال خام متجاوزان و حامیان استکباری آنان مبنی بر تضعیف انقلاب اسلامی و فتح ایران بزرگ را به واقعیت شکست و تحقیر متجاوزین مبدل ساخت تا درس عبرت بزرگی به رژیم خودسر و مزدور بعثی به سرکردگی صدام خونخوار، آمریکای جهانخوار و دولت‌های مرتجع منطقه بدهد. رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو برای همه دوران‌ هستند زیرا با ولایت‌مداری و تعصب مثال‌زدنی خویش برای تداوم انقلاب اسلامی و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان خویش مایه گذاشتند و به جهانیان ثابت کردند که تنها در سایه حاکمیت دین مبین اسلام و حفظ وحدت می‌توان دستان ناپاک استعمار و استکبار جهانی را از جهان اسلام کوتاه کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و تقدیر از ایثار و خود گذشتگی خانواده‌های شهدا و جانبازان در طول سه دهه گذشته، به دلاوری‌ها و رشادت‌های سرداران و فرمانداران سلحشور گیلانی در جبهه‌های حق علیه باطل و نقش‌آفرینی بی‌بدیل مردم گیلان در پشت جبهه با کمک های هزار کامیونی افتخار می‌کند و تاکید می‌نماید تبیین ابعاد و ترویج معارف هشت سال دفاع مقدس نیاز امروز جوامع مظلوم بشری است تا با تاسی و الگوبرداری، خود را از چنگال شیطانی استکبار جهانی برهانند. بی‌شک بازخوانی تاریخ و تعمیم فرهنگ هشت سال دفاع مقدس در سایه پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای پرورش و تربیت نسلی جوان، پویا و انقلابی ضروری بوده تا ایران اسلامی در برابر هرگونه تهدید سخت و نرم، تجاوز و تعدی دشمنان قسم‌خورده اسلام و همچنین توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های احتمالی آتی مصون بماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه