رئیس اورژانس گیلان در گفتگو با ۸دی:

آسیب به ۵ آمبولانس اورژانس در رشت/ جابه جایی ماموران توسط آمبولانس ها کذب محض است

رئیس اورژانس گیلان با اشاره به اینکه شب گذشته در رشت یک آمبولانس اورژانس گیلان توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شد و ۴ آمبولانس دیگر نیز دچار آسیب شد، گفت: در جا به جایی مصدومان، جنسیت، نژاد، شغل، مذهب و دین افراد برای ما اهمیت ندارد بلکه تنها مأموریت ما انتقال مصدومان است.

آسیب به ۵ آمبولانس اورژانس در رشت/ جابه جایی ماموران توسط آمبولانس ها کذب محض است

رئیس اورژانس گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به اینکه شب گذشته در رشت یک آمبولانس اورژانس گیلان توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شد و ۴ آمبولانس دیگر نیز دچار آسیب شد، اظهار کرد: یکی از آمبولانس ها برای اعزام بیمار به بیمارستان رازی اعزام شده بود که علی‌رغم حمله اغتشاشگران و آسیب به آمبولانس توانست بیمار مورد نظر را به مقصد برساند.

وی در ادامه افزود: اورژانس مصدومان را فارغ از اینکه جزء نیروهای نظامی، مردم و اغتشاشگران باشند به مراکز درمانی منتقل می‌کند.

پیمان اسدی با بیان اینکه شب گذشته اغتشاشگران به یک آمبولانس حامل یک نیروی انتظامی مصدوم هم حمله کرده و این آمبولانس را دچار آسیب کردند، تصریح کرد: خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های زرد را صراحتا تکذیب و اعلام می‌کنم که اورژانس در جا به جایی نیروهای نظامی نقشی نداشته و ندارد و دخالتی هم در اعتراضات ندارد بلکه تنها به وظیفه اصلی خود که امدادرسانی به مصدومان است، عمل می‌نماید.

این مسئول خاطرنشان کرد: در جا به جایی مصدومان، جنسیت، نژاد، شغل، مذهب و دین افراد برای ما اهمیت ندارد بلکه تنها مأموریت ما انتقال مصدومان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه