ملوان – فولاد / قوی سپید به دنبال دشت اولین پیروزی

در یکی از دیدار‌های مهم هفته ششم لیگ برتر تیم فوتبال ملوان از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی تیم فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت.

ملوان – فولاد / قوی سپید به دنبال دشت اولین پیروزی

به گزارش ۸دی،ملوان که در انتهای جدول رده‌ بندی قرار دارد در دیدار برابر فولاد امیدوار است با کسب نخستین پیروزی خود در مسابقات فصل جاری لیگ برتر فاصله اش را با سایر تیم‌ها کاهش داده تا از انتهای جدول جدا شود.

سپیدپوشان ملوان در ۵ دیدار گذشته خود ۲ تساوی کسب کردند و متحمل ۳ شکست شدند تا در دیدار با فولاد فقط با انگیزه کسب پیروزی برابر این تیم به میدان بروند.

مازیار زارع سرمربی این تیم نیز روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی به این نکته اشاره کرد و گفت: پیروزی در این دیدار برای آنان بسیار مهم است و تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا در دیدار خانگی برابر فولاد خوزستان به پیروزی برسند، چون نتیجه مساوی برای آنان چندان ثمری ندارد.

از سوی دیگر تیم فولاد خوزستان که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بشمار می‌رود، وضعیت مناسبی در جدول رده‌بندی دارد و با صدر جدول فقط ۲ امتیاز فاصله دارد که به طور حتم بازی با این تیم برای ملوانان بسیار سخت و دشوار است.

جواد نکونام سرمربی فولاد نیز که از وی به عنوان یکی از دستیاران سرمربی جدید تیم ملی نام برده می‌شود برای حفظ موقعیت خود در جدول رده بندی به هر ۳ امتیاز بازی با ملوان نیاز دارد و به طور حتم این تیم نیز به دور از بازی تدافعی رو در روی ملوان قرار می‌گیرد.

سبک بازی فولاد نیز هجومی است و بی شک این تیم مترصد شکست تیم ملوان در بندرانزلی است تا با این پیروزی خارج از خانه بتواند خود را به صدر جدول نزدیک کند و یا حتی با برتری برابر ملوان و توقف تیم‌های پرسپولیس و گل گهر سیرجان، خود به صدر جدول تکیه زند.

باید منتظر ماند و دید که آیا ملوان می‌تواند با شکست فولاد به نخستین پیروزی خود در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر دست یابد یا تفکرات جواد نکونام به ثمر خواهد نشست و تیم فولاد با دست پُر از بندرانزلی به اهواز باز می‌گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه