آغاز فعالیت مجدد کشتارگاه صنعتی پرندک خزر صومعه‌سرا

با حضور رئیس کل دادگستری استان گیلان و تعدادی از مدیران قضایی و اجرایی و تلاش‌های اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل، کشتارگاه صنعتی پرندک خزر صومعه سرا که به دلیل ورشکستگی توسط شرکت رامسر طیور اداره می‌شود، افتتاح شد. حدود ۲۰۰ نفر کارگر در این کشتارگاه مشغول به کار هستند.

آغاز فعالیت مجدد کشتارگاه صنعتی پرندک خزر صومعه‌سرا

به گزارش ۸دی، با حضور رئیس کل دادگستری استان گیلان و تعدادی از مدیران قضایی و اجرایی و تلاش های اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل، کشتارگاه صنعتی پرندک خزر صومعه سرا که به دلیل ورشکستگی توسط شرکت رامسر طیور اداره می شود، افتتاح شد.

احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه شرکت پرندک خزر از سال ۸۲ تا ۹۳ فعالیت اقتصادی داشته و پس از آن به دلیل مشکلاتی ورشکسته شد، اظهار کرد: این شرکت از اسفند ماه سال ۱۳۹۹ به واسطه حکم ورشکستگی در اختیار اداره امور ورشکستگی دادگستری گیلان قرار گرفت که این اداره نیز با برگزاری مزایده، کارخانه متعلق به این شرکت را در قالب قرارداد اجاره به شرکت رامسر طیور واگذار کرد.

وی با بیان اینکه این شرکت دارای هیچ گونه مشکل زیست محیطی نبوده و دارای بسترهای لازم برای حل چالش های زیست محیطی خود می باشد، افزود: امروز با تلاش مسئولان شرکت، کشتارگاه این واحد تولیدی افتتاح شده و با حدود ۲۰۰ نفر کارگر مشغول به کار است.

آقایی با بیان اینکه حسب دستور رییس کل دادگستری استان جوانان این منطقه باید در اولویت اشتغال قرار بگیرند اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد گسترش فعالیت های این شرکت و افزایش اشتغال جوانان این استان باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جانباز
باسلام. ضمن تشکر از زحمات دادگستری ولیورا متولیان کشتارگاه از جمله دامپزشکی ٫ محیط زیست ٫ بهداشت ٫ اداره ضمت و ... حضور ندارند. ؟ ! پس اداره تصفیه به شرح وظایف اصلسش کاملا تغییر کرده و کارخانجات ورشکسته رو راه اندازی می‌کنه . خیلی هم عالی . آدم ریش و سیبیل سوی دست خودش باشه که دیگه هیچ کاره ته ای تعطیل نمیشه . من واقعا تشکر میکنم از مسولین مربوطه که بی ریا و بدون مزد و نواحی و اضافه کاری این کار خدا پسندانه رو میکنن . قطعا بدهی های شرکت ورشکسته رو پرداخت و صفر کردن و این بودجه از جاهای دیگه تهیه شده . خدا خیرتون بده
در حاشیه