پلمب ۶ کافه رستوران‌ متخلف در رشت

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: ۶ کافه رستوران متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و بی‌توجهی به ضوابط انتظامی رسته صنفی مورد نظر در شهرستان رشت پلمب شد.

پلمب ۶  کافه رستوران‌ متخلف در رشت

به گزارش ۸دی، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه اشاره و اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی در ادامه افزود: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف به ویژه کافه رستوران‌ها شهرستان رشت، طرح کنترل و بازرسی از این واحدهای صنفی در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.

سرهنگ ” علی حیدرخواه”با بیان اینکه در ۱۵ روز گذشته از ۱۴۲ کافه رستوران بازدید به عمل آمد، گفت: در این بازدیدها ضمن تذکر به ۶۲ واحد صنفی، از ۵۶ واحد تعهد اخذ، برای ۱۸ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و بی‌توجهی به ضوابط انتظامی رسته صنفی مورد نظر پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: دو متصدی ۲۴ و ۳۰ ساله این واحدهای صنفی به علت برگزاری مراسمات نامتعارف در واحدهای صنفی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حیدرخواه در پایان با بیان اینکه اقدامات مجموعه انتظامی همواره برای برقراری امنیت مطلوب در جامعه است از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه