لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۲۲؛

کسب مدال نقره جهانی توسط “سارا بهمنیار”

کاراته کار گیلانی تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۲۲ برابر رقیب ونزوئلایی با نتیجه ۵ بر صفر نتیجه را واگذار و مدال نقره را کسب کرد.

کسب مدال نقره جهانی توسط “سارا بهمنیار”

به گزارش ۸دی، امروز در مسابقه فینال وزن منهای ۵۰ کیلوگرم پیکار‌های لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۲۲ در باکو “سارا بهمنیار” کاراته کار گیلانی تیم ملی مقابل یورگلیس سالازار از ونزوئلا با نتیجه ۵ بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا به مدال نقره بسنده کند.

وی در مرحله گروهی در دیدار اول خود در مقابل کریستینا اسویلنا از بلغارستان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد و همچنین در دیدار دوم نیز با همین نتیجه گما مورالیس از اسپانیا را شکست داد تا راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شود.

نماینده گیلانی وزن منهای ۵۰ کیلوگرم بانوان در اولین دیدار مرحله حذفی خود در مثابل بتینا پلانک از اتریش قرار گرفت که با نتیجه ۴ بر ۳ موفق شد به پیروزی برسد. وی در دیدار نیمه نهایی نیز در مقابل سراب اوزچلیک از ترکیه قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک پیروز میدان شود.

چهارمین دوره مسابقات لیگ جهانی کاراته وان (پرمیر) در سال ۲۰۲۲ به میزبانی باکو آذر بایجان که از ۱۱ شهریور ماه آغاز شده امروز به پایان می‌رسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه