کاهش ۳ تا ۷ درصد ضایعات برنج در کارخانه‌های شالیکوبی گیلان

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با اجرای طرح تشویقی و نظارتی در کارخانه‌های شالیکوبی استان ضایعات برنج ۳ تا ۷ درصد کاهش یافته و هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان به درآمد کشاورزان افزوده می‌شود.

کاهش ۳ تا ۷ درصد ضایعات برنج در کارخانه‌های شالیکوبی گیلان

به گزارش ۸دی،قاسم جوادزاده معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی گیلان  امروز با اعلام آغاز طرح نظارتی در شالیکوبی‌های استان گفت: با اجرای این طرح تشویقی و نظارتی در کارخانه‌های شالیکوبی استان ضایعات برنج ۳ تا ۷ درصد کاهش یافته و هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان به درآمد کشاورزان افزوده می‌شود.

وی افزود: بازرسان جهاد کشاورزی گیلان با همکاری صمت، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های نظارتی همه روز در شالیکوبی‌ها نظارت دارند و در صورت مغایرت با مصوبات ستاد تنظیم بازار و با هر گونه تخلف مقابله می‌کنند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه ۱۵ درصد از سود مشارکت کارخانه داران، نوسازی و تجهیز به خود کارخانه باز می‌گردد اضافه کرد: گیلان هزار و ۴۲۵ کارخانه شالیکوبی دارد که ۷۲۰ کارخانه با اجرای این طرح نوسازی و تجهیز شده اند و استاندارد‌های لازم را به دست آورده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه