ملوان به دنبال کسب اولین پیروزی در فصل جاری لیگ برتر

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف ذوب‌آهن برود که در بازی خانگی امروز خود به دنبال پیروزی و کسب اولین سه امتیاز مسابقات فصل جاری لیگ برتر است.

ملوان به دنبال کسب اولین پیروزی در فصل جاری لیگ برتر

به گزارش ۸دی،تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و ذوب‌آهن اصفهان در هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹ امروز سه‌شنبه در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند که بی‌شک ملوانان به جهت میزبانی با تفکر کسب پیروزی به میدان خواهند رفت.

 ملوانان در سه دیدار قبلی خود ۲ شکست برابر تیم‌های پیکان و استقلال متحمل شده و یک تساوی خارج از خانه برابر نساجی کسب کردند تا به اولین امتیاز خود در این فصل دست یابد و مقابل ذوب‌آهن نیز به دنبال پیروزی است تا اولین پیروزی و  سه امتیاز این رقابت را تصاحب کند.

از سوی دیگر تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز در سه دیدار قبلی خود به تساوی متوالی دست یافت و به طور حتم این تیم نیز برای کسب اولین پیروزی خود در رقابت‌های فصل جاری مقابل ملوان قرار می گیرد و به همین دلیل این بازی می‌تواند یکی از دیدارهای زیبای هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر شود.

با توجه به اینکه ملوانان از سه بازی گذشته خود فقط یک امتیاز کسب کرده و در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارند، این بهترین فرصت برای آنان است تا با پیروزی برابر ذوب‌آهن اصفهان در دیدار خانگی خود و با حضور تماشاگران و هوادارانش بتواند از انتهای جدول فاصله گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه