رئیس سازمان بسیج کارگری کشور:

تشکیل کارگروه احیا و تقویت صنعت نوغانداری در گیلان/ پویش پنجشنبه‌های تولید راه‌اندازی شود

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری گیلان خواستار تشکیل کارگروه تقویت صنعت نوغانداری در استان شد و بیان کرد: نوغانداری یکی از صنایع مادر و میراث گرانبهای گیلان است که دچار افول شده است.

تشکیل کارگروه احیا و تقویت صنعت نوغانداری در گیلان/ پویش پنجشنبه‌های تولید راه‌اندازی شود

به گزارش ۸دی، رئیس سازمان بسیج کارگری کشور در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری استان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه هیئت های اندیشه ورز فرصت مغتنم و ارزشمندی در راستای گره گشایی مشکلات کارکر و کارفرما است.

وی با تاکید بر تعامل دو زنجیره مهم تولید یعنی کارگر و کارفرما افزود: بسیاری از مشکلات کارگری با رویکرد هم افزایی و تعامل حل می شود و تقویت این حوزه موجب پایداری تولید می شود.

حمیدرضا الله بداشتی با اشاره به تغییر کاربری های کشاورزی به تفرجگاه و اماکن تفریحی، گفت: به جای توسعه صنایع تبدیلی و اشتغال در بخش کشاورزی، آن را تبدیل به تفرجگاه و اماکن تفریحی می کنند که یکی از تهدیدات مهم در بخش تولید به شمار می رود.

این مسئول با اشاره به نقش و جایگاه هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری در راستای گره گشایی در بخش تولید، بیان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دو بال مهم هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری برای رفع مشکلات صنعت و اشتغال است.

وی با تاکید بر احصاء مشکلات جامعه کارگری و تولید از سوی بسیج کارگری گفت: استفاده از ظرفیت ها، هم افزایی و به هم رسانی از سوی بسیج کارگری و کارخانجات می تواند گره گشا باشد.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور خواستار تشکیل کارگروه تقویت صنعت نوغانداری در گیلان شد و بیان کرد: نوغانداری یکی از صنایع مادر و میراث گرانبهای استان گیلان است که دچار افول شده است.

الله بداشتی از پویش حمایتی پنج شنبه های تولید در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: مسئولان به اتفاق نماینده بسیج کارگری یک روز در هفته ترجیحا پنج شنبه ها را در فضای تولیدی و صنعتی حضور پیدا کنند و از نزدیک به بررسی مشکلات تولید بپردازند. استمرار برگزاری جلسه و نشست های کلیدی و کارشناس محور برای رفع موانع تولید و تداوم اشتغال پایدار نیاز مبرم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه