۷۶ درصد مشترکان برق در گیلان الگوی مصرف را رعایت می‌کنند

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: ۷۶درصد مشترکان برق در استان الگوی مصرف را رعایت می‌کنند.

۷۶ درصد مشترکان برق در گیلان الگوی مصرف را رعایت می‌کنند

به گزارش ۸دی،محمدتقی مهدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از همکاری و همدلی مردم و مسولان در مدیریت مصرف برق گفت: امسال هیچ خاموشی با برنامه‌ای نداشتیم و این امر افتخاری برای گیلان است.

وی با بیان اینکه امسال دوشاخصه «برنامه محور بودن» و «مشوق محور بودن» در دستور کار توزیع برق گیلان قرار دارد افزود: اجرای برنامه مدیریت مصرف برق از نیمه دوم خرداد آغاز شده و تا ۱۵ شهریور در استان ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان همچنین از همکاری حوزه کشاورزی و صنایع در مدیریت مصرف برق قدردانی کرد و افزود: متاسفانه برخی از ادارات دولتی در این امر مشارکت زیادی نداشتند که ۴۰۰ اخطار قطعی برق برای آن‌ها صادر شده و برق ۷۰ اداره هم قطع شده است.

مهدی زاده افزود: امسال سه بار رکورد مصرف برق در استان در تاریخ‌های ۱۴ تیر، ۲۴ و ۲۵ مرداد شکسته شد و با افزایش ۵ و نیم درصدی، مصرف برق در استان به ۲ هزار مگاوات رسید.

وی همچنین به مصرف برق در استان اشاره کرد و افزود: ۷۶ درصد مشترکان برق در استان الگوی مصرف را رعایت می‌کنند و ۲۴ درصدی که رعایت نمی‌کنند ۴۴ درصد مصرف برق دارند که فرهنگ سازی در خصوص مصرف بهینه برق برای این تعداد ضروری است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان همچنین از افتتاح ۵۸۰ طرح برق رسانی با اعتبار۱۸۰ میلیارد تومان در هفته دولت امسال خبر داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه