فرماندار رشت مطرح کرد:

پرداخت ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در رشت

فرماندار رشت با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در این شهرستان پرداخت شده، گفت: این مبلغ به ۲۱۸۵ متقاضی پرداخت شده است.

پرداخت ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در رشت

به گزارش ۸دی،حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت امروز در نخستین جلسه شورای بانک‌های شهرستان رشت اظهار داشت: همسویی و همکاری بانک‌های عامل با سایر دستگاه‌ها در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت سیزدهم در رونق تولید و اشتغال از درجه بالای اهمیت برخوردار است.

وی با اشاره به ضرورت فراهم آوردن زمینه‌های بیشتر برای نقش آفرینی واحدهای تولیدی و دانش بنیان در عرصه اقتصاد بر اهمیت تقویت نگاه به داخل در دستیابی به خودکفایی و مقابله با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی تأکید کرد.

فرماندار رشت گفت: باید با شناسایی موانع، اصلاح و حذف پیچ‌های غیر ضرور در مرحله تشکیل و تکمیل پرونده‌های اداری و توجه به استفاده از ظرفیت بالای حوزه تولید و فعالیت‌های دانش بنیان رشت، نسبت به تسریع در روند پرداخت تسهیلات حمایتی از واحدهای هدف و تقویت جایگاه واحدهای فعال شهرستان اقدامات لازم صورت پذیرد.

امام پناهی با تاکید بر تکلیف تمام دستگاه‌ها در پشتیبانی و حمایت از تحقق اهداف توسعه‌ای و اشتغالزایی دولت مردمی ایران قوی اضافه کرد: بانک‌های خصوصی باید با مشارکت در پرداخت تسهیلات و نقش‌آفرینی در حمایت از فعالیت‌های تولیدی، عهده دار بخشی از روند تسهیل گر فعالیت در حوزه تولید و اشتغال شهرستان باشند.

وی راهنمایی درست مراجعان سیستم بانکی توسط شعب را در جلوگیری از تکرار چرخه مراحل اداری و کاهش زمان مورد انتظار برای دریافت تسهیلات، از امور اولویت دار ارزیابی و خواستار توجه بیشتر بانک‌ها به این مهم شد.

فرماندار رشت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به ضرورت جهت دهی به برنامه‌ریزی‌ها برای حمایت از خانواده و جوان سازی جمعیت و نیز هشدار کارشناسان درباره تهدیدات و چالش‌های ناشی از پیری و سالمندی جمعیت ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری توسط بانک‌های عامل رشت به ۲۱۸۵ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه