فرمانده سپاه قدس گیلان:

حل مشکلات اقتصادی به یکی اولویت‌های مسئولان مبدل شده است/ تاکید بر لزوم حمایت از کسب و کارهای خانگی و کارگاه های تولیدی

سردار عبدالله پور با تاکید بر لزوم توجه به حمایت از کسب و کارهای خانگی و کارگاه‌های تولیدی در استان گیلان، گفت: حمایت از کسب و کار خانگی و کارگاه های تولیدی و در ادامه وصل کردن آنها به کارخانه ها، از اهداف اساسی بسیج به ویژه بسیج اصناف است.

حل مشکلات اقتصادی به یکی اولویت‌های مسئولان مبدل شده است/ تاکید بر لزوم حمایت از کسب و کارهای خانگی و کارگاه های تولیدی

به گزارش ۸دی، فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با رئیس بسیج اصناف کشور در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی به یکی اولویت‌های مسئولان مبدل شده است، اظهار کرد: استکبار از اولین روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از تمام ظرفیت خود برای ایجاد فشار اقتصادی بر کشور و مردم ایران استفاده کرده است ولی مسوولان و مردم و با وحدت و همدلی همواره تمام برنامه‌ریزی‌های دشمن را از بین بردند.

وی با اشاره به دلایل انتخاب شعار سال با محور اقتصاد و تولید توسط مقام معظم رهبری افزود: بیش از یک دهه است که مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال به موضوعات اقتصادی اهمیت ویژه‌ای داده‌اند و بسیج نیز در این زمینه به یاری فعالان اقتصادی و مسوولان آمده و به‌عنوان پشتیبان به آنها کمک می‌کند.

سردار محمد عبدالله‌پور اصناف و فعالان اقتصادی را سربازان جبهه اقتصادی در کشور دانست و بیان کرد: شعار بسیج در حمایت از فعالان اقتصادی به عنوان سنگربانان جبهه اقتصادی موضوع حمایت، هدایت و نظارت است که خوشبختانه تاکنون به خوبی این مهم در استان گیلان محقق شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت رفع موانع تولید در کشور و استان گیلان گفت: سازمان بسیج اقشار دارای نخبگانی در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی است که اگر این ظرفیت به درستی و در راستای خودش استفاده شود به راحتی می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

وی بر لزوم توجه به حمایت از کسب و کارهای خانگی و کارگاه‌های تولیدی در استان گیلان  تاکید و تصریح کرد: حمایت از کسب و کار خانگی و کارگاه های تولیدی و در ادامه وصل کردن آنها به کارخانه ها، از اهداف اساسی بسیج به ویژه بسیج اصناف است.

بسیج اصناف در امتداد دولت و مردم حرکت می‌کند

رئیس بسیج اصناف کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه حمایت از کسب و کار خانگی و کارگاه‌های تولیدی منجر به افزایش اشتغال و رشد اقتصاد در کشور می‌شود، عنوان کرد: متصل کردن کسب و کارهای تولیدی، خانگی به کارخانه‌ها، از اهداف اساسی بسیج اصناف در کشور و سرتاسر استان گیلان است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حوزه کشاورزی و اصناف در کشور افزود: بحث کشاورزی و غلات به عنوان امنیت غذایی بسیار مهم بوده و باید به این حوزه توجه ویژه شود

سردار غلامرضا حسن‌پور یکی از وظایف بسیج اصناف را حمایت از دولت و بهبود معیشت مردم دانست و گفت: بسیج اصناف در امتداد دولت و مردم حرکت می‌کند و وظیفه این سازمان همچون سال‌های گذشته حمایت از دولت منتخب برای بهبود معیشت مردم است.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به نقش محوری بسیج در ارتباط‌گیری با مردم و بخش دولتی خاطرنشان کرد: یکی از قابلیت‌های مهم بسیج این است که می‌تواند به راحتی بین بخش خصوصی و بخش دولتی ارتباط برقرار کند.

به گفته حسن‌پور بسیج هیچ کار اقتصادی انجام نخواهد داد و وظیفه اصلی ما رفع موانع است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه