فرماندار آستارا:

خبرنگاران طلایه داران مکتب آگاهی و بصیرت جامعه هستند

فرماندار آستارا در جلسه گرامیداشت مقام خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی گفت: خبرنگاران طلایه داران مکتب آگاهی و بصیرت جامعه هستند و باید قدردان این قشر تاثیر گذار بود.

خبرنگاران طلایه داران مکتب آگاهی و بصیرت جامعه هستند

به گزارش ۸دی، عنایت رضایی‌پور فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در جلسه گرامیداشت مقام خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی گفت: خبرنگاران طلایه داران مکتب آگاهی و بصیرت جامعه هستند و باید قدردان این قشر تاثیر گذار بود.

وی با اشاره به انتشار خدمات دولت توسط اصحاب رسانه اظهار کرد: دولت سیزدهم با رویکرد خدمت جهادی پا به میدان گذاشته و تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلی از مشکلات مردم به کار گرفته است.

فرماندار آستارا بیان کرد: با تلاش جهادی مدیران، امروز بسیاری از مشکلات حوزه آب و فاضلاب، راه، ورزش، فرهنگ و هنر در حال رفع شدن در بندر مرزی آستارا است و با نگاه روشن به جلو، آینده را متعلق به آستارا می دانیم.

رضایی پور با اشاره به حضور دو لایروب در بندر آستارا تصریح کرد: در آینده نزدیک عمق ۵.۵ متر تعیین شده برای حضور کشتی های بالای ۵ هزار تنی در این بندر آماده سازی خواهد شد.

فرماندار آستارا بیان کرد: پروژه استخر بانوان با تخصیص اعتبار ۵ میلیارد تومانی در حال اتمام است و فازهای بعدی مجموعه ورزشی وحدت آستارا شامل جایگاه تماشاگران و اسکوربرد نشان از همت و نگاه جدی دولت برای رفع مشکلات آستارا دارد.

رضایی پور بیان کرد: در تمام حوزه ها در کنار مسئولین ارشد شهرستان هستیم و با همکاری و همدلی برای نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می داریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه